~Mrs.Valentine~ Skrevet 13. juli 2007 #22 Skrevet 13. juli 2007 Forventer ingenting - verken bra eller dårlig. Har virkelig ikke sansen for slik overtro!
Lurvina Skrevet 13. juli 2007 #23 Skrevet 13. juli 2007 Har ikke tenkt over at det er fredag den 13 i dag jeg.
Gjest tomat Mina Skrevet 13. juli 2007 #24 Skrevet 13. juli 2007 For 2 år siden på fredag den 13 mistet jeg jobben min. (ikke sparken altså) Veldig leit der og da men faktisk så ble dette et vendepunkt i livet mitt som ble til noe veldig bra! Delte følelser om denne dagen med andre ord
Gjest Emera Skrevet 13. juli 2007 #25 Skrevet 13. juli 2007 Jeg reflekterer aldri over at det er fredag den trettende.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #26 Skrevet 13. juli 2007 Glemte frokost så midt under en operasjon som jeg assisterte på så blir jeg plutselig kjempe svett og svimmel, det var bare å kaste inn håndkle. Utrolig flaut og operasjonen tok lengre tid en nødvendig når en annen person måtte "scrub in" mens jeg satt med hode mellom beina på gulvet Deretter skulle jeg til Sydney for å feire at jeg sto på eksamen. I det jeg skulle ut av toget så klarer jeg å falle i mellom toget og perongen. Siden jeg var i full fart så fikk skinleggen seg en skikkelig smell!!!! Resultatet ble en kjempe hevelse og et veldig lekkert og sårt blåmerke som strekker seg fra kneet til ankelen Så nå sitter jeg på hotellet helt alene med foten pakket inni is, har vondt og synes synd på meg selv, mens de andre feirer eksamen. En skikkelig fredag den trettende!! til meg selv, foten verker enda
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #27 Skrevet 13. juli 2007 Grøss og gru, i dag kan alt skje, og det er meningen det skal skje. Grusomme ting, kjipe og uheldige ting... Jeg kom meg da greit på jobb , og ser frem til en vanlig dag... Enn du? Hva har du hørt om denne dagen? Opplevd no spes oppgjennom åra? Det var da en dramatisk trådstarter. Hva dagen betyr? Det betyr at det er fredag.
Gjest Tweek Skrevet 13. juli 2007 #28 Skrevet 13. juli 2007 I dag skal jeg på Harry Potter-premiere, så det er en lykkedag for meg! :juhu: Den var jeg på i natt Fredag den 13 er verken lykkedag eller ulykkesdag for meg. En helt vanlig dag. Det eneste gode i dag er at dert er fiont vær og steikendes sol som det ikke har vært på lenge :-D
Kayli Skrevet 13. juli 2007 #29 Skrevet 13. juli 2007 At det er fredag den 13. betyr ikke noe spesielt for meg. Det er en dag som alle andre.
Gjest StockDama Skrevet 13. juli 2007 #30 Skrevet 13. juli 2007 Fikk ekstra penger inn på konto, typen tok meg med ut på middag og skal se film snart og ut seinere... so far so good. Jeg har hatt en fin dag.
Little sister Skrevet 13. juli 2007 #31 Skrevet 13. juli 2007 Lykkedagen min. Vet ikke hvorfor, men det skjer alltid noe bra på denne dagen. Faktisk min også
Gjest Lund Skrevet 13. juli 2007 #32 Skrevet 13. juli 2007 Jøss det viste jeg ikke Min dag har vært super! Har handlet klær på salg og kjøpt undertøy til mitt bryllup. ALT ER TOPP :smile: :rosasmil:
Ottine Skrevet 13. juli 2007 #33 Skrevet 13. juli 2007 Har ikke tenkt over at det er fredag den 13. en gang, jeg...!
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2007 #34 Skrevet 8. august 2007 Deretter skulle jeg til Sydney for å feire at jeg sto på eksamen. I det jeg skulle ut av toget så klarer jeg å falle i mellom toget og perongen. Siden jeg var i full fart så fikk skinleggen seg en skikkelig smell!!!! Resultatet ble en kjempe hevelse og et veldig lekkert og sårt blåmerke som strekker seg fra kneet til ankelen Så nå sitter jeg på hotellet helt alene med foten pakket inni is, har vondt og synes synd på meg selv, mens de andre feirer eksamen. En skikkelig fredag den trettende!! 4 uker siden og jeg har forsatt en stor, stygg kul på leggen. Snakk om uflaks!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå