Gå til innhold

i dag er det FREDAG 13.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Grøss og gru, i dag kan alt skje, og det er meningen det skal skje.

Grusomme ting, kjipe og uheldige ting...

Jeg kom meg da greit på jobb , og ser frem til en vanlig dag...

Enn du?

Hva har du hørt om denne dagen? Opplevd no spes oppgjennom åra?

Endret av M.P
Videoannonse
Annonse
Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Har aldri opplevd no skummelt eller ille på denne dagen. Det er for meg overnaturlig pjatt egentlig ;)

I dag har jeg fått inn uventet penger på kontoen min, så det er vl en lykke dag for meg! :juhu:

Gjest Gjest
Skrevet

Det betyr at det er fredag, så det er straks helg. Det er også lønningsdag. Og været er mye bedre enn i går.. Ikke noe å klage på, altså.. :)

Skrevet

Fredag er alltid en super dag uansett dato.

For det er snart helg.

Vi overtok leiligheten vår på en fredag den 13. Trives fortsatt godt i den.

Skrevet (endret)
:hoppe: Det er snart helg!!!! Noe annet betyr det ikke for meg. Endret av multitasking
Skrevet

I dag skal jeg på Harry Potter-premiere, så det er en lykkedag for meg! :juhu:

Gjest _Leela_
Skrevet

FERIE!!! :skaal: (Skal jobbe litt til først da)

Skrevet

Det er straks helg, det er siste dag på jobb før ferie og det er bursdagen til venninna mi. Fin fredag!

Gjest DyneTryne
Skrevet

Eneste ulykke for meg er at dagen kommer til å gå sviiinetregt før det blir i morgen, og jeg drar på dyrebeskyttelsen og henter kattunger :sur:

fortell meg hvordan jeg kan få dagen til å gå! Tidsmaskin?

Skrevet

Du skal bare glede deg, DyneTryne! Surfe nettet etter katteinfo, katteleker og utstyr og drømme deg helt bort! Skal du hente begge to? For i utgangspunktet var det egentlig bare en, var det ikke, også prøvde du å overtale moren din til å få begge søskenene?

Skrevet

Ikke annet enn at det er siste dag på jobb før ferien (er ikke ferdig på jobb før 20.30 da men likevel)

Skrevet

Lykkedagen min. Vet ikke hvorfor, men det skjer alltid noe bra på denne dagen.

Gjest DyneTryne
Skrevet
Du skal bare glede deg, DyneTryne! Surfe nettet etter katteinfo, katteleker og utstyr og drømme deg helt bort! Skal du hente begge to? For i utgangspunktet var det egentlig bare en, var det ikke, også prøvde du å overtale moren din til å få begge søskenene?

Ja og jeg klarte det :hoppe:

Men jeg har gjort de tingene du nevnte her i ukevis nå, og alt jeg skal gjøre er å ut og kjøpe eukanuba beibifood, og noen leker, noe som ikke tar hele dagen dessverre...

med mindre jeg tar turen til sørlandssenteret, kanskje jeg får se tightsmannen som bonus :ler:

Gjest Bodillen
Skrevet

Trodde det var torsdag i dag, jeg... :forvirret:

Skrevet
Ja og jeg klarte det :hoppe:

Men jeg har gjort de tingene du nevnte her i ukevis nå, og alt jeg skal gjøre er å ut og kjøpe eukanuba beibifood, og noen leker, noe som ikke tar hele dagen dessverre...

med mindre jeg tar turen til sørlandssenteret, kanskje jeg får se tightsmannen som bonus :ler:

Kult! Hoi, det blir liv i stua med to balstyrige nurk. Du får bruke litt av dødtiden i dag til å samle krefter, tror jeg!

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg har samlet krefter i 2 uker, nå får det holde :ler:

Skrevet

Ja, da får du nesten bare tygge på knokene dine til i morgen!

Skrevet (endret)

Jeg har IKKE fått lønning :frustrert:

Og jeg våknet opp med tett nese :sur:

MEN.... tamtamtamtam... SOLA SKINNER! :sol: Det er jo utrolig!

Kanskje lønn kommer i løpet av dagen og forkjølelse bare er forbigående, kan bli en fin dag likevel ;)

Endret av Pingse
Gjest Gjest
Skrevet

Glemte frokost så midt under en operasjon som jeg assisterte på så blir jeg plutselig kjempe svett og svimmel, det var bare å kaste inn håndkle.

Utrolig flaut og operasjonen tok lengre tid en nødvendig når en annen person måtte "scrub in" mens jeg satt med hode mellom beina på gulvet :flau:

Deretter skulle jeg til Sydney for å feire at jeg sto på eksamen. I det jeg skulle ut av toget så klarer jeg å falle i mellom toget og perongen. Siden jeg var i full fart så fikk skinleggen seg en skikkelig smell!!!!

Resultatet ble en kjempe hevelse og et veldig lekkert og sårt blåmerke som strekker seg fra kneet til ankelen :grine:

Så nå sitter jeg på hotellet helt alene med foten pakket inni is, har vondt og synes synd på meg selv, mens de andre feirer eksamen.

En skikkelig fredag den trettende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...