Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kanelia
Skrevet

Er det noen som kan anbefale en rosafarget pudderrouge? Jeg har lys hud og er blond. Det kan gjerne være litt skimmer i rougen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Chanel Joues Contraste i fargen Caprice eller Orchid Rose?

Les mer her

Skrevet

Jeg liker Nick Nack fra Everydayminerals, og Be Bop fra Chanel. Førstnevnte uten skimmer, sistnevnte med skimmer.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan noen anbefale meg rouge også? Har gultone i huden og i hvert fall nå om sommeren funker i.d.foundation "light" for meg. Brune øyne og brunt hår med rødt i (farget). Synes det er så vanskelig å finne!

Skrevet
Kan noen anbefale meg rouge også? Har gultone i huden og i hvert fall nå om sommeren funker i.d.foundation "light" for meg. Brune øyne og brunt hår med rødt i (farget). Synes det er så vanskelig å finne!

Generelt er det jo slik at når du er brun, er det fint med oransjetoner, og når du er blek er det fint med rosatoner..

Gjest Gjest
Skrevet
Generelt er det jo slik at når du er brun, er det fint med oransjetoner, og når du er blek er det fint med rosatoner..

Takk for svar :) Ja, jeg har en rouge fra før meg oransjetoner, men synes fort det blir FOR oransje eller brunt...

Gjest Deception
Skrevet
Takk for svar :) Ja, jeg har en rouge fra før meg oransjetoner, men synes fort det blir FOR oransje eller brunt...

Jeg kler aldri oransjetoner, brun eller ikke, og jeg har hud som er gultonet, men ikke veldig blek. Jeg synes duse rosa/brunrosa toner er finest på de aller fleste. Make Up Store har mange fine rouger, og prisen er også ganske fin, ca 150 kroner. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kler aldri oransjetoner, brun eller ikke, og jeg har hud som er gultonet, men ikke veldig blek. Jeg synes duse rosa/brunrosa toner er finest på de aller fleste. Make Up Store har mange fine rouger, og prisen er også ganske fin, ca 150 kroner. :)

Takk for svar fra deg også :) Brunrosa høres riktigere ut for meg - jeg får kikke, og unngå råd fra ekspeditører som alltid vil ha meg til å kjøpe intenst farget solpudder :ler:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Er det noen som kan anbefale en rosafarget pudderrouge? Jeg har lys hud og er blond. Det kan gjerne være litt skimmer i rougen.

Jeg er veldig fornøyd med nr 99 Rose Petale fra Chanel. Har litt skimmer i seg, men ikke så mye. Fin gammelrosa nyanse. Bra kvalitet. Men dyyyyrt....

Gode budsjettalternativ er rouge fra Paula Dorf (koster rundt hundrelappen på strawberrynet), eller rouge fra MAC eller Make up store.

Skrevet

Jeg er også gul i huden, men kler varme toner. Liker godt Reflex fra Chanel.

Gjest Deception
Skrevet

Make Up Store har en rouge som heter Seashell, som er helt nydelig; dus rosa med litt brunskjær, og passer til de fleste hudtoner. Jeg er helt forelsket i denne rougen for tida. :) Ikke minst i prisen. :ler:

Skrevet
Make Up Store har en rouge som heter Seashell, som er helt nydelig; dus rosa med litt brunskjær, og passer til de fleste hudtoner. Jeg er helt forelsket i denne rougen for tida. :) Ikke minst i prisen. :ler:

Har du link til den? Orker ikke og dra til Bogstadveien nå :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hvordan kan jeg vite hvilken Rouge farge som passer best til meg?

Skrevet

En tommelfinger-regel sier at når du skal kjøpe rouge, så klyp deg litt i kinnet og den fargen som kommer fram er den fargen som kler deg best:) Er du usikker på om du kler en varm eller kald rouge kan du prøve en på hvert kinn og se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...