Gå til innhold

Litt om oss...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt om mannen og meg:

Sammen siden november -00, forlovet 20/7 i år, kjøpte leilighet og flyttet sammen i september.

For 8 timer siden reserverte vi festlokalet og kirke, og datoen ble 11. september -04. Da er jeg 25, han er 35.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ... ja så var det litt om oss da.

Vi gifter oss 14 august 2004 i kirken der jeg både er døpt og konfirmert. Dette er også i byen der jeg er oppvokst og hele min familie bor , men ikke der jeg bor nå . Vi har fått kirketid klokken 13 , og fest lokalet er booket . Når vi gifter oss ( la det gå fort !!! :lol: ) er jeg 25 og han 36 .

Vi kommer til å bli 60 stk til middag , og ytterligere 20 til kaffen . Vi skal betale halvparten av kostnadene selv, resten vil min foreldre bidra med, da de har satt av penger til denne store dagen i alle år ... det hjelper jo på .

Jeg kommer også til å ta hans etternavn ...

Jeg (Vi) gleder oss utrolig masse og kommer ikke til å spare på noe, dette er en ting jeg kun skal gjøre en gang , og det skal bli den flotteste dagen i vårt liv uansett :hjerter:

klem fra lille meg

• 1 måned senere...
Skrevet

hei, dette var en koselig tråd:)

vi gifter oss 31 juli 04, vi forlovet oss 21-6-03.

vi ha vært sammen 4år nå, siden 1kl på videregående.

prinsen min er 21 når vi gifter oss og jeg fyller 21 neste november.

unge, men stormende forelsket og klar til å leve sammen! :ler:

budsjette vårt er på skarve 40000, men det holder til alt!

foreldrene våre hjelper oss, og vi skal ha ca 60 gjester til middag og litt flere til kaffi.

vi gifter oss i kirken kl 1600.

kjolen er ordnet, fotograf, lokale, prest, frisør og brudepike kjole. jeg har funnet en brude bukett med hvite orkideer, og skal snart bestille den.

kjolen min er to-delt m/korsett topp i en gylden farge med perler og broderier. skjørte er m/langt slep og broderier rundt kanten nede.

prinsen skal ha sjakett, det skal og min lillebror som skal være brudesven.

gleder meg veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig!!!!!

jeg er halveis i målet mitt om å bli sykepleier, og er ferdig sommeren 2005.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...