Gå til innhold

Litt om oss...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt info om Camie & Kjæresten

Forlovet oss: 28-10-2000

Han fridde: 3-11-2001

Gifter oss: 26-6-2004

Hvor: i kirken vi sokner til

Hvor mange gjester: ca: 110

Når vi gifter oss er: jeg 26 år og han 31 år

Vi har kjent hverandre: i 12 år

Tror jeg fikk med det viktigste.... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt om oss:

Gifter oss : 10.07.04

Forlovet oss : 17.06.03

Ble sammen : 09.07.97

Samboere: 4 år

Alder når vi gifter oss : Jeg 25 år, han 27 år

Gifter oss i : Bekkelaget kirke

Antall gjester : ca 55, men ønsker flere...

Eneste som er gjort er å bestille kirken. Antall gjester kommer litt an på lokale og budsjett. Er imponert over alt dere her inne har gjort allerede, blir litt stressa :o , men det skal vel gå bra. Har god tid - et helt år (og en dag).

Skrevet
Gifter oss i : Bekkelaget kirke

Vi også !!!! :hoppe:

Er den ikke nyyydelig....???

Skrevet

Vi også !!!! :hoppe:

Er den ikke nyyydelig....???

Jo, men vi skal gifte oss der først og fremst fordi min forlovedes familie er aktive i den kirken. At den er fin er bare bonus!! :D

Skrevet

Ble sammen: ca 10. januar 2001

Forlovet: 12. juni 2003

Gifter oss: 7. august 2004

Vi er begge 26 når det skjer

Vi gifter oss i kirken, har ikke funnet lokaler enda, blir 50 - 60 stykker fra inn- og utland.

• 2 uker senere...
Skrevet

Litt om oss:

Ble sammen: Juni 2000

Gifter oss: 19.06.04

Forlovet oss: 25.08.01 (samme dag som Krompen gifta seg :roll: )

Alder når vi gifter oss: Snorkie: 28 Snorken: 31

Gifter oss i: Kirken

Antall gjester: ca 70

Vi har en datter sammen på 1 år, og samboer har en datter fra før som bor hos oss annenhver uke, som skal være brudepiker.

Jeg kommer til å ta hans navn etter vielsen. Selv om jeg har et sjeldent navn, har jeg aldri vært fortrolig med det (veldig tungvint), og da får alle fire samme etternavn :)

Kirken er booka, men har enda ikke fått avklart lokale. Forlovere er ordnet, så nå er det bare å glede seg til resten av planlegginga!

Skrevet

Litt om Cappofamilien ogsaa :

Gifter oss : 17.01.04 hvis alt gaar etter planen

Forlovet oss : 15.07.03

Ble sammen : 14.07.01

Samboere: 2 aar

Alder når vi gifter oss : Jeg 26 år, cappomannen 31 år

Gifter oss i : Holmenkollen kapell

Antall gjester : ca 100

Haaper paa en liten cappobaby i loepet av 2004, har en liten skapning <---- naa, som er 8 mnd!

• 5 uker senere...
Skrevet

Meg og Mannen gifter oss fredag 6.august 2004 Vi har vært offisielt sammen siden påsken 2002, forlovet siden september 2002.

Ting har gått rimelig raskt for oss, på under et år ble vi sammen, flyttet sammen, kjøpte leilighet og flyttet inn i den, kjøpte bil og forlovet oss! Når vi gifter oss har vi vært sammen i 2,5 år. Vi har dog vært venner i 10 år allerede, så man kan si at vi kjenner hverandre godt :) , timingen har bare aldri vært riktig før nå....

Jeg er 29, han er 30 når vi gifter oss. En passelig alder som har gitt oss god tid til å rase rundt litt, utdanne oss ferdig og jobbe litt. Etter bryllupet har vi veldig lyst på barn!

Mye av planleggingen vår er allerede på plass:

Vi gifter oss på Tinghuset i Oslo (men får ikke booket vielsestid før tidligst 4 måneder før - ARGH!). Bryllupsmiddagen skal holdes på Kampen Bistro. Vi blir ca. 20 personer til middagen. Etter middagen er planen å holde selve bryllupsfesten i vår fabelaktige bakgård på Tøyen. Her blir det en kombinasjon av ute og inne. Vi skal leie telt som skal settes opp på plenen i bakgården, det skal dekkes bord til ca. 80 gjester i teltet. Vi har planer om å dekorere med fargerike papirlykter e.l. i tillegg til blomster. Fargene er foreløpig Oransje, rødt, gult og fuschia - influert fra filmen Monsoon Wedding og det fargerike området vi bor i :P Innvitasjonene våre er det en kompis som tar seg av, også de i litt indisk fargerik stil!

Vi skal ha kaker, kaffe og Calvados til gjestene som kommer etter middagen. Sent på kvelden skal vi ha nattmat: Meze (libanesiske småretter) bestilt fra restaurang Oliven på Grønland.

Vi leier inn DJ som skal spille Olden Goldies tidlig på kvelden og noe mer funky på natten. Mulig at noen venner som spiller i band også stiller opp.

Toastmaster er på plass og forloverne har blitt spurt og har sagt ja.

Kjolen blir antageligvis sydd på "Din Stil" på Grønland. Har sagt det før og kan si det igjen: ikke la deg skremme av alt juggelet i vinduene - dama er virkelig flink! Og billig!

Sum: Det er alt for lenge til august neste år!!!! Og vi har i grunn kommet alt for langt i planleggingen allerede.... Det hører til saken at Mannen er like opptatt som meg av dette her!

Skrevet

Liten presentasjon om vårt liv og levnet *S*

Gifter oss : fredag 28. mai 2004

Hvor : nye Tinghuset i Tromsø

Fest : antageligvis i Båthavna i Tromsdalen (ikke 100% sikkert)

Gjester : vel 50 (lista er ikke HELT komplett nei....)

Traff hverandre : høsten - 1992

Ble ilag : 16. desember 1992

Flytta i lag : februar 1992

Flytta inn i ny kåk : 15. januar 1993

Ble foreldre : 7. oktober 1997

Ble forlova : 21. november 1994 (min 24 års dag :) )

Forlover(e) : min venninne Anne og hun svarte gledesstrålende JA (min bedre halvdel har enda ikke spurt sin forlover...men han svarer nok ja :) )

Kjole : ehm....joda, har en ide om hvordan den skal se ut....(tenker jeg ENDA har goooood tid på meg høhø )

...that's all folks.. ;)

Skrevet
......vi leier inn DJ som skal spille Olden Goldies tidlig på kvelden og noe mer funky på natten.

Har også tenkt på å leie DJ ....hvor "fant" dere han? Satt annonse i avisa eller no sånt? Hva koster det å leie DJ sånn ca? Og, hvor lenge spiller han - fra ca 22 til ...what? ....04??

*nysgjerrig* :)

Scorpina

Skrevet

Søsteren min har en kopis som er proff, han spiller for oss som en tjeneste til henne :sjarmor: . Søster har fortalt at han vanligvis får 2000,- for en kveld, og det kan jo bli sent? Uansett regner jeg med at vi kanskje betaler ham 1000,- eller noe sånt, med spilling fra 22.00-utpå natta? Hvis ikke dette går i boks så har jeg også et godt forslag ifra et bryllup jeg var i for noen uker siden: brudeparet ba 4 forskjellige gjestepar om å spille en time hver! Utstyret var på plass, så det var bare å ha med musikken man ville spille. Dette var kult også :wink:

Skrevet

Søsteren min har en kompis som er proff, han spiller for oss som en tjeneste til henne :sjarmor: . Søster har fortalt at han vanligvis får 2000,- for en kveld, og det kan jo bli sent? Uansett regner jeg med at vi kanskje betaler ham 1000,- eller noe sånt, med spilling fra 22.00-utpå natta? Hvis ikke dette går i boks så har jeg også et godt forslag ifra et bryllup jeg var i for noen uker siden: brudeparet ba 4 forskjellige gjestepar om å spille en time hver! Utstyret var på plass, så det var bare å ha med musikken man ville spille. Dette var kult også :wink:

Skrevet

Vi skal også gjøre det på den måten at fire venner skal spille en stund hver. Alle er folk som driver på med musikk på forskjellige måter,

og alle meldte seg frivillig etter at de hørte om bryllupet.

Veldig hyggelig!

Stedet vi har leid har anlegg, så de trenger bare å ta med musikk.

Ingen av dem ville høre snakk om betaling, men det er vel mulig at vi gir dem noe symbolsk. De trenger ihvertfall ikke å ha med gave!

Jeg har hørt at å leie en proff DJ kan være veldig dyrt,

(synes å huske at noen jeg kjenner betalte rundt 6000 for en hel kveld,

men prisene varierer sikkert).

• 1 måned senere...
Skrevet

Når: 26 Juni 2004

Hvor: Nidarosdomen  

Oj! Du får drømmebryllupet mitt da! Jeg har alltid ønsket å gifte meg i Nidarosdomen! Og så skal du gifte deg samme dag som jeg skal også...

Jeg og min kjære skal gifte oss i ei lita kirke i ei lita bygd, vi. Jeg tviler ikke på at det kommer til å bli helt fantastisk, men Nidarosdomen er jo den vakreste kirken i verden, da! :-) Lykke til!

Skrevet

Og så om oss:

Ble sammen: 28. desember 1996

Gifter oss: 24. juni 2004

Forlovet oss: 24. desember 2002

Alder når vi gifter oss: Jeg er da snart 24. Han er akkurat blitt 27.

Gifter oss i: En liten kirke i en liten bygd i Nord.

Antall gjester: Ca 80, kanskje litt mer.

Av planlegging har vi ikke kommet så veldig langt enda. Har fått dato og kirke, fyllt ut noen papirer, bestilt lokale, fått tak i kokk og servitører, skaffet forlovere og toastmaster og det er vel det, antar jeg... Men så er det jo enda mange måneder igjen til den store dagen.

Skrevet

Litt om oss:

Ble sammen: 10. juni 1994

Forlovet: 10. september 1998

Samboere: 7 år

Gifter oss: 12. juni 2004

Alder når vi gifter oss: Jeg 25 og han 28

Antall gjester: Ca. 80

Gifter oss i: Kirken i bygda vi kommer fra

Har planlagt masse og ligger veldig godt an! Så nå tar jeg det meste med ro og bare nyter planleggingen!!

Skrevet

Litt om oss:

Når vi gifter oss er jeg 30 og min kjære 28.

Vi har vært forlovet siden 26.12.98, så det er jo på tide med bryllup :)

Vi gifter oss 21.08.04 i Østfold

Vi blir ca 60 gjester.

Har vært flink med planleggingen, skal gjøre mye selv.

Om et par uker skal vi ha samtale med de som skal stå for maten og hjelpe oss med selve dagen. Kjolen er kjøpt. Håer å ligge så godt ann at vi slippe rå stresse så mye. Vi har mange som vil hjelpe til, så det går nok bra :P

Skrevet

Og er kommer en liten presentasjon av oss:

Vi ble sammen i januar i 1995, og vi forlovet oss 26.juli 1998.

31. juli 2004 gifter vi oss.

Da er han 24 og jeg også nesten 24 år.

Vi har bestemt dato, bestilt kirke, lokale og fotograf. Forlovere er ordnet, og de ble veldig glade selvfølgelig!

Toastmaster har vi en vi tenkte vi skulle spørre.

Også har vi musikk i orden!

Skrevet

en liten presentasjon...

Jeg og mannen ble sammen i Januar 96... Ble samboer Et halvt år senere. November 96 forlovet vi oss...

Underveis har vi blitt foreldre til to gutter :wink:

I september blei jeg lei av å vente så fridde selv, og gubben sa JAAA :D

Når: 17. Juli

Hvor: På stedet der jeg bor i nord..

Alder: Mannen har da fylt 29 år og jeg er 2 mnd fra å fylle 27.

Skal bruke den eldste sønnen som brudesvenn/ringbærer, yngsten er bare rundt året da, så han kan vel ikke gjøre de helt store oppgavene :)

Budsjet og budsjett. regner at det vil koste rundt 50 tusen. Lager all mat selv, foreldre kommer med sprit/vin, og svigerfar spanderer kjolen på meg :D

SÅ vi har sluppet unna med endel kostnader...

Og gratulerer til alle som skalgifte seg....

• 4 uker senere...
Skrevet

Litt om oss:

Møttes: 7.Oktober 01

Blei sammen: 22.Oktober 01

Forlova: 7.September 02

Giftar oss: 26. Juni 04

Eg blir 21 og sambo blir 24 det årat vi giftar oss. Vi har ei lita tulle som i dag er 5 månadar. Vil akkurat fylle 1 år når vi giftar oss...Ho og systra til sambo som er 10 år skal være brudepiker.

Kyrkje å lokale er bestillt. Kokk og meny er klart.

Svigermor skal sy kjolen min!

Ellers så er masse små ting klart...sko, undertøy....ting til pynt på bordet..

osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...