Jalp Skrevet 1. august 2007 #101 Skrevet 1. august 2007 Bare en liten teori om hvorfor: Jeg kan komme nyklippet, med totalt ny frisyre og helt ny topp på fest. Hvem kommenterer det? Guttene eller jentene? Jeg mente ikke å si at jeg ikke bryr meg om guttenes mening om utseende - men stort sett er jo dere fornøyd hvis dere ser en sexy fremtoning. Dere husker ikke om det skjørtet og den toppen ble brukt sammen forrige lørdag. Bare at det var sexy ... Yo see ...? Godt poeng. Men vi ser helheten skjønner du, og det er jo ikke "mandig" å si "har du kjøpt deg nytt skjørt" sånn i plenum. Men i en fortrolig samtale kan jo dette påpekes,- ihvertfall at du ser strålende ut. Detaljene utelater vi nok som oftest. Du har rett i at vi ikke ser at skjørtet ikke er det samme som sist,-slikt går oss hus forbi. Men vi registrerer som sagt helheten og vi kan synes at en kvinne er flott, selv om noen av oss ikke er overvettes ivrige av oss. Man kan jo bli for ivrig også? Det er vel her de innpåslitne teitingene kommer inn? Ellers bidro svaret ditt til flere nyanser om emnet.
fiktiv Skrevet 4. august 2007 #102 Skrevet 4. august 2007 Jeg forstår ikke at det kan være attraktivt å ha sex med et døddrukkent menneske som enten er bevistløs/sover eller ikke klarer å si nei. Hvilken type mennesker er det som gjør slikt? Det må være en person som har mangelfulle empatiske evner, har jeg kommet fram til. En person som ser sitt snitt til å utnytte et annet menneske på sitt mest svake og sårbare (dvs ikke i stand til å gjøre motstand) har jeg ikke sansen for. Selvfølgelig er det voldtekt. Jeg har en venninne som hadde en eks som ville dope henne ned på piller og ha sex med henne. Han sa det var en fantasi... eeeh PSYCHO!
waco Skrevet 31. august 2007 #103 Skrevet 31. august 2007 Nå tror jeg vi er kommet frem til et VESENTLIG poeng. Hvis det var slik at det at vi kler oss utfordrende betyr at vi vil ha sex med hvem som helst - til og med taxisjåføren på vei hjem - da må vi jo ha med oss en bag med klær når vi er på byen? Eller kanskje vi skal ha en burka så vi kan flashe sexy-habitten bare de kandidatene som er interessante? Til Jalp: Jeg kler meg for å fremheve mine positive egenskaper/trekk og skjule de mindre positive. Jeg bruker MER tid foran speilet hvis jeg skal ut med venninner enn med menn (kan jeg bruke denne toppen en gang til eller har alle venninnene sett akkurat denne kombinasjonen før. Søren - fikk ikke til håret og hun frisørvenninnen er der sikkert i kveld, hva må hun tro). Skal jeg ut for å danse er det som regel vorspiel først ... med venninner ... Så når jeg hypnotiserer deg med min dype utrigning er det for at du ikke skal se den valkete magen ... Det er klart at vi liker positiv oppmerksomhet fra kjekke menn. Dessverre følger ofte inpåsliten oppmerskomhet fra teitinger med ... Jeg skjønner at dere ikke akkurat er de smarteste når det gjelder sosial intelligens. Alle andre mennesker skjønner kleskoder. Hvis jeg f eks tar på meg brannmannuniform og det begynner å brenne et sted og noen roper om hjelp, - ja da kan jeg etter kvinnelogikk forklare de som ropte om hjelp atte; "dere skjønner det, at selv om jeg går rundt i brannmannklær så betyr ikke det at jeg er brannmann". jeg forstår ikke at jenter skjønner noe så enkelt som å kle seg som en hore for å få masse oppmerksomhet gjør at noen misforstår? Kanskje grunnen er at dere synes det er gøy å leke luremus fordi det gjør at dere føler at dere har makt? Eller er det at dere kjeder dere så mye at dere elsker å kødde og skape misforståelser med folk rundt dere? Ikke rart jeg er litt skeptisk til damer når dere synes og føler at det er i orden og være falsk og markedesføre dere som noe dere ikke er.
Gjest Blondie65 Skrevet 1. september 2007 #104 Skrevet 1. september 2007 Jeg skjønner at dere ikke akkurat er de smarteste når det gjelder sosial intelligens. Alle andre mennesker skjønner kleskoder. Hvis jeg f eks tar på meg brannmannuniform og det begynner å brenne et sted og noen roper om hjelp, - ja da kan jeg etter kvinnelogikk forklare de som ropte om hjelp atte; "dere skjønner det, at selv om jeg går rundt i brannmannklær så betyr ikke det at jeg er brannmann". jeg forstår ikke at jenter skjønner noe så enkelt som å kle seg som en hore for å få masse oppmerksomhet gjør at noen misforstår? Kanskje grunnen er at dere synes det er gøy å leke luremus fordi det gjør at dere føler at dere har makt? Eller er det at dere kjeder dere så mye at dere elsker å kødde og skape misforståelser med folk rundt dere? Ikke rart jeg er litt skeptisk til damer når dere synes og føler at det er i orden og være falsk og markedesføre dere som noe dere ikke er. En brannmann og en hore blir betalt for å gjøre jobben sin. De befinner seg vanglivis slik at det ikke er til å misforstå i hvilken hensikt de er der de er. Jenter på et utsted er ute for å ha det gøy på byen. De er ikke på jobb som horer. Men jeg skal huske på det neste gang jeg treffer på en innpåsliten tulling at vedkommende er villig til å betale for tjenestene. Det er dessuten nokså stor forskjell på hva slags "uniform" en hore har på og det jenter på byen går med, men det er jo leit for deg Waco at du ikke får med deg den slags type nyanser og mener at alle jenter er fritt vilt når vi er på byen.
Gjest Don Giovanni Skrevet 1. september 2007 #105 Skrevet 1. september 2007 Jeg skjønner at dere ikke akkurat er de smarteste når det gjelder sosial intelligens. Alle andre mennesker skjønner kleskoder. Hvis jeg f eks tar på meg brannmannuniform og det begynner å brenne et sted og noen roper om hjelp, - ja da kan jeg etter kvinnelogikk forklare de som ropte om hjelp atte; "dere skjønner det, at selv om jeg går rundt i brannmannklær så betyr ikke det at jeg er brannmann". jeg forstår ikke at jenter skjønner noe så enkelt som å kle seg som en hore for å få masse oppmerksomhet gjør at noen misforstår? Kanskje grunnen er at dere synes det er gøy å leke luremus fordi det gjør at dere føler at dere har makt? Eller er det at dere kjeder dere så mye at dere elsker å kødde og skape misforståelser med folk rundt dere? Ikke rart jeg er litt skeptisk til damer når dere synes og føler at det er i orden og være falsk og markedesføre dere som noe dere ikke er. Du er jammen ikke sann! Alle mennesker forsøker å være attraktive. Å kle seg utfordrende skal dermed være en invitasjon til å bli voldtatt? Til og med horer har lov å si nei, så hvor er denne berømte manne-logikken du etterlyser?? Det er ikke sikker dama som kler seg som en hore gjør det for å tiltrekke seg akkurat deg. Det skal liksom være fritt frem for alle bare dama pynter seg? De eneste som "misforstår" er sosiopater, ingen andre. Sånne som deg skulle vært hengt opp etter ballene til "kvinnelogikken" som du kaller den ble forstått og akseptert !
waco Skrevet 1. september 2007 #106 Skrevet 1. september 2007 don giovanni. jeg bare sier at mange misforstår jeg. men uansett har dere helt rett i at det ikke er klesstilen som avgjør om jenter blir utsatt for trakasseringer. Som regel er det hjemme hos folk,- gjerne nede i sengen til noen fremmede eller noen bekjente. Så jeg tror nok oppførelsen er en større faktor for å bli utsatt for seksuelle tilnærmelser enn det klesdrakten tilsier. Gutter flest er jo ganske sjenerte av natur, og det er meget sjeldent at fremmede gutter spør om jenta skal pule med mindre jenta er veldig pågående. De fleste anmeldte voldtekter skjer jo i fylla, og alkohol gjør jo som kjent gutter tøffe og jenter hjelpeløse. Jeg liker ikke voldtekter selv jeg. Synes det om vært et forferdelig slit å legge ei ukjent jente ned i bakken for å prøve å gjennomføre et samleie, - høres litt for slitsomt ut for meg, og forresten så liker jeg ikke å ligge med damer jeg ikke kjenner. Å voldta en venninne er heller ikke noe jeg forstår, - man gidder vel ikke bruke vold mot en man skal møte senere? Det er nok heller det at en del kamerater misforstår "venninnens" intensjoner om å ha gratis sjåfør og hjelpemann under dekke av å være venner, mens i virkeligheten er utnyttelse av dumme gutter som ikke skjønner bedre enn at de blir lurt. Alle vet om sånne dumme gutter. Selvfølgelig klarer jeg å forstå det at en forelsket dum gutt som gjør venninna si masse tjenester, og aldri får noe annet enn kjeft tilbake når han påpeker at han blir utnyttet, - ja selvsagt skjønner jeg at denne gutten blir frustrert dersom jenta som påstår de er bestevenner heller velge å ligge med en fremmed neger på blå eller noe sånt på akerselva. Det som er aller mest synd er at mange jenter vet at kameratene er forelsket i dem, men i stedet for å holde avstand så velger de heller å utnytte guttene mest mulig. Slik kvinnelist er det jo ikke alle gutter som forstår. Man må nok modnes litt og det er vel en del av det å bli mann å kunne luke ut sånne jenter. Men hvorfor vi ikke skal snakke om problematikken, - nei det skjønner jeg ikkel. Kanskje det er tabu?
Gjest Don Giovanni Skrevet 1. september 2007 #107 Skrevet 1. september 2007 don giovanni. jeg bare sier at mange misforstår jeg. men uansett har dere helt rett i at det ikke er klesstilen som avgjør om jenter blir utsatt for trakasseringer. Som regel er det hjemme hos folk,- gjerne nede i sengen til noen fremmede eller noen bekjente. Så jeg tror nok oppførelsen er en større faktor for å bli utsatt for seksuelle tilnærmelser enn det klesdrakten tilsier. Gutter flest er jo ganske sjenerte av natur, og det er meget sjeldent at fremmede gutter spør om jenta skal pule med mindre jenta er veldig pågående. De fleste anmeldte voldtekter skjer jo i fylla, og alkohol gjør jo som kjent gutter tøffe og jenter hjelpeløse. Jeg liker ikke voldtekter selv jeg. Synes det om vært et forferdelig slit å legge ei ukjent jente ned i bakken for å prøve å gjennomføre et samleie, - høres litt for slitsomt ut for meg, og forresten så liker jeg ikke å ligge med damer jeg ikke kjenner. Å voldta en venninne er heller ikke noe jeg forstår, - man gidder vel ikke bruke vold mot en man skal møte senere? Det er nok heller det at en del kamerater misforstår "venninnens" intensjoner om å ha gratis sjåfør og hjelpemann under dekke av å være venner, mens i virkeligheten er utnyttelse av dumme gutter som ikke skjønner bedre enn at de blir lurt. Alle vet om sånne dumme gutter. Selvfølgelig klarer jeg å forstå det at en forelsket dum gutt som gjør venninna si masse tjenester, og aldri får noe annet enn kjeft tilbake når han påpeker at han blir utnyttet, - ja selvsagt skjønner jeg at denne gutten blir frustrert dersom jenta som påstår de er bestevenner heller velge å ligge med en fremmed neger på blå eller noe sånt på akerselva. Det som er aller mest synd er at mange jenter vet at kameratene er forelsket i dem, men i stedet for å holde avstand så velger de heller å utnytte guttene mest mulig. Slik kvinnelist er det jo ikke alle gutter som forstår. Man må nok modnes litt og det er vel en del av det å bli mann å kunne luke ut sånne jenter. Men hvorfor vi ikke skal snakke om problematikken, - nei det skjønner jeg ikkel. Kanskje det er tabu? Leit å høre at du er blant pinglemennene som blir utnyttet og ikke får deg noe ligg uten å mase deg til det. Å være bitter er neppe et sjakktrekk uansett og er ganske utiltrekkende på de fleste jenter. Iallefall de jenter som jeg kjenner. Det er helt feil at menn flest er sjenerte. Og jeg har visst spurt noen jenter om de vil pule også. Men noen menn er slik. Mange blir utnyttet, både menn og kvinner. Men ingenting, INGENTING forsvarer å voldta et annet menneske. Hverken klesstil eller adferd. Det er syke mennesker med store problemer og totalt manglende sosiale egenskaper som tyr til slike midler. På fagspråket heter de sosiopater. Du kan aldri forsvare slike handlinger på en rasjonell og/eller intelligent måte. Det blir patetisk sutring samme hvordan du snur og vender på det. Jenter og gutter og menn og kvinner har rett til å gå splitter nakne langs hele akerselva uten å bli voldtatt. Og de normale av oss holder oss ikke borte fra vold og voldtekt grunnet latskap....
Sans Skrevet 1. september 2007 #108 Skrevet 1. september 2007 Jeg beklager at jeg begynner innlegget mitt med personangrep, men jeg er for øyeblikket ekstremt provosert. waco: Jeg håper ikke du er en del av min omgangskrets. Jeg håper ingen som er som deg er en del av min omgangskrets. Jeg kunne ønske du var den eneste med dine synspunkter, og at du holdt til i ei hytte ute i skogen hvor du aldri noensinne møtte noen. Jeg håper du ikke har barn, og jeg håper du heller aldri får noen. Jeg håper du ikke har kjæreste, og jeg synes synd på den som er/blir sammen med deg. Jeg kunne ønske jeg var så storsinnet at jeg klarte å synes synd på deg som ikke er klokere enn det du gir uttrykk for. Og når det gjelder sosial intelligens, viser du med innleggene dine at du må ha en latterlig lav score på en eventuell test. Det kan ikke settes likhetstegn mellom å ønske oppmerksomhet fra omverdenen og å invitere til voldtekt!! Jeg har utallige ganger gått på byen med utringning el. Jeg har derimot aldri invitert til voldtekt. Ved å mene noe slikt undervurderer du menns intellekt og evne til selvkontroll kraftig. Jeg har heller aldri lekt luremus, og jeg liker ikke makten det gir meg. Dersom ei jente leker luremus, er jeg enig i at det er idiotisk. Men det er for h..... ingen skam å snu!!! Det som virket som en fantastisk ide for en halvtime siden kan være skummelt nå, og det er faktisk helt greit. Noen ganger kan det samme skje for gutten - muligens mye sjeldnere, men beklager - man har angrerett. Til trådstarter; det er voldtekt selvom jenta ikke klarer å sette seg til motverge. Et samleie gjennomført uten samtykke fra begge parter, er voldtekt etter norsk lov, og jeg tviler på at det finnes mange oppegående, intelligente mennesker der ute som er uenige i det. Selvfølgelig skal man ikke gjennomføre et samleie mot noens vilje! Selvfølgelig skal man ikke ta seg til rette dersom den andre parten ikke kan gjøre motstand! Selvfølgelig må jenta tenke over det hun gjør - vi lever dessverre i et samfunn der det ikke er gitt at du er trygg til enhver tid. At en ikke er klar over konsekvensene eller evt ikke har tenkt over at det kan være konsekvenser, gjør en derimot ikke ansvarlig. Til waco igjen: Dersom du er forelsket i ei jente, så er det veldig greit å si i fra. Det er ikke gitt at vi forstår dere gutta hele tiden, slik dere ikke alltid forstår oss. Mars/venus - sier det deg noe?? Kanskje har jeg en masse beundrere der ute, men i så tilfelle må jeg beundre veldig mange også, for jeg gjør guttevennene mine tjenester all the time, og de gjør ting for meg, uten at det forventes seksuelle tjenester tilbake. Hell - jeg kan overnatte hos kompisen min i samme seng som han i bare undertøyet uten at noen av oss mener at det skal skje noe seksuelt. Selvfølgelig kan man bli tent på hverandre, men det er jo innforstått at man skal samtykke begge to! Jeg liker ikke voldtekter selv jeg. Synes det om vært et forferdelig slit å legge ei ukjent jente ned i bakken for å prøve å gjennomføre et samleie, - høres litt for slitsomt ut for meg, og forresten så liker jeg ikke å ligge med damer jeg ikke kjenner. Å voldta en venninne er heller ikke noe jeg forstår, - man gidder vel ikke bruke vold mot en man skal møte senere? Det er nok heller det at en del kamerater misforstår "venninnens" intensjoner om å ha gratis sjåfør og hjelpemann under dekke av å være venner, mens i virkeligheten er utnyttelse av dumme gutter som ikke skjønner bedre enn at de blir lurt. Er DETTE grunnen til at du ikke vil voldta noen? Eier du ikke empati? Skjønner du ikke hvilken voldsom fysisk og psykisk smerte en voldtekt påfører den voldtatte? Det å bli tatt mot sin vilje er ekstremt smertefullt. Det river deg opp innvendig og utvendig. Man begynner å blø. De fleste gråter eller skriker eller lignende når det skjer, kanskje ligger de der helt stive og hvite i ansiktet. Kanskje skjærer de grimaser pga smerten. Du kan ikke mene at det jeg siterer ovenfor er bedre grunner til å ikke voldta enn ønsket om å ikke påføre andre smerte? Eller tenner du på at den andre har det vondt uten å ville ha vondt selv? Gud, gi meg styrke. For dette gjør meg sint, og jeg tenker ting jeg ikke bør tenke om mine medmennesker. Men uansett; ikke gi meg styrke til å tilgi slike holdninger. For jeg vil ikke tilgi noen som mener det er greit å gjøre andre vondt. Jeg ønsker ikke å tilgi noen som med åpne hjerter og sinn går inn i eller forstår eller tolererer eller aksepterer handlinger der noen skades mot sin vilje eller fordi de ikke klarer å gi uttrykk for at de ikke vil. Jeg er glad mine nærmeste guttevenner ser på meg med det blikket de gjør. Jeg er glad jeg kan dusje hos dem og de kan komme inn på badet uten at noen av oss mener det er seksuelt. Jeg er glad jeg kan se på mine guttevenner og tenke "Herlig land, du er heit!", og jeg er glad de kan se på meg med lyst i bilkket, uten at det noen gang forventes av noen av oss at det skal skje noe seksuelt.
waco Skrevet 1. september 2007 #109 Skrevet 1. september 2007 jeg har samboer jeg. Og jeg er mer redd for at hun skal være utro med en kompis av meg enn at hun skal bli voldtatt et sted. Vi har alle våre forskjellige ting å være redde for. Noen er mest redd for voldtekter, andre er mest redd for bedrag og falskhet. om jeg var en av de pingleguttene som aldri fikk fitte? Kanskje, kanskje ikke, men hva har det med saken å gjøre? Rart det her, - at det skal være så vanskelig å diskutere en sak i stedet for å komme med bemerkninger og andre fornærmelser. Men det viser vel egentlig at enkelte heller vil diskutere person i stedet for sak, men det beviser jo bare at man er tanketom med argumenter, så det gjør meg ingenting! om jeg hadde vært en dverg, eller om jeg manglet armer og ben, nesa mi var opp ned eller hadde en kromoson for mye, eller skrutrekker pikk som gjorde at jeg aldri kunne pule, men skru den inn i stedet, - hva har det med saken å gjøre? hvis jeg var en femidott som alle jentene kunne herse med, og jeg lot meg utnytte, eller om jeg var en player som dro fitta bare pga kvinners spenningstrang er vel slik jeg ser det helt uinteressant for denne debatten. som sagt, jeg er helt enig at voldtekter er noe unødvendig i vår siviliserte verden, men så lenge det allikevel forekommer så vil jeg heller undersøke de bakenforliggende årsaker enn å alltid forkare det som ren ondskap mot uskyldigheten selv.
waco Skrevet 1. september 2007 #110 Skrevet 1. september 2007 Til sans... Hvor mange ganger skal jeg gjenta meg selv? Jeg liker ikke voldtekter jeg, - aldri i verden om jeg vil orke å bruke ressurser på å gjennomføre et samleie mot ens vilje. Ikke har jeg samvittighet til å ha sex med noen som ikke vil ha sex tilbake. Jeg er faktisk ikke skapt slik at jeg kan oppnå orgasme med mindre jenta bidrar littegranne. Men allikevel, - selv om jeg selv misliker og synes voldtekter for det meste er unødvendig, (mye bedre å overse ei jente mener nå jeg), - så er det allikevel mange som misforstår, og det er disse misforståelse som fører til konsekvenser som f eks voldtekt vi burde snakke om. Jeg hadde følt det ubehagelig å ligge i samme seng som en annen jente. Er det fordi jeghar en samboer jeg er glad i og ville sett det som utroskap, - eller er det det faktum at denslags "intimsoner" er altfor unaturlig for meg? Så det du sans anser som normalt og trygt og godt, føler jeg litt mistillitspass med. Om jeg var singel og en venninne av meg hadde lagt seg i undertøyet i min seng, ville jeg lagt meg på sofaen. Fordi at å se hverandre i undertøyet er for meg seksuelle signaler og de tolker jeg erotisk. Mens du føler at å ligge i undertøy nakne og sove søtt sammen gjennom natten arm i arm "selvsagt aldri kan føre til et lite snev av lyst og brunst". La meg gi deg et eksempel som kanskje gjør at du forstår. F eks synes jeg det er mye mer intimt å bli kilt på innsiden av håndleddene enn masert på lårene, og føler at det er kun er kjæresten min som kile på innsiden av håndleddene, mens det å bli klappa på låret er mer som en vennlig gest. Om en ukjent hadde klappa meg på låret eller kommet borte i rompa mi hadde ikke jeg tatt særlig tunkt, men om den fremmede ville kilt meg oppover langs innsiden av armene så hadde jeg reagert. Hvordan man i all verden skal praktisk mulig klare å gjennomføre et samleie med en dame som ikke vil, ser jeg på mer som en myte og noe for akrobater og tålmodige mennesker.
Sans Skrevet 1. september 2007 #111 Skrevet 1. september 2007 som sagt, jeg er helt enig at voldtekter er noe unødvendig i vår siviliserte verden, men så lenge det allikevel forekommer så vil jeg heller undersøke de bakenforliggende årsaker enn å alltid forkare det som ren ondskap mot uskyldigheten selv. Det finnes alltid bakenforliggende årsaker. Problemet er ikke å identifisere disse. Problemet er selve de bakenforliggende årsakene. Og en voldtekt er en ond handling uansett hvordan du vrir og vender på det: Fra norsk ordbok:ond -t (se også verre, verst) ; 1 (jf. vond 2) som volder el. søker å volde smerte, skade, besvær: Etym.: sm. ord som vond Synonymer: 1. djevelsk, fordervet, hjerteløs, hårdhjertet, infam, led, nederdrektig, ondsinnet, ondskapsfull, sadistisk, samvittighetsløs, slem 2. avskyelig, dårlig, fordervelig, ille Kanskje, kanskje ikke, men hva har det med saken å gjøre? Rart det her, - at det skal være så vanskelig å diskutere en sak i stedet for å komme med bemerkninger og andre fornærmelser. men det beviser jo bare at man er tanketom med argumenter, så det gjør meg ingenting! Når du gir uttrykk for slike holdninger som dine, er det svært vanskelig å ikke trekke konklusjoner angående deg som person. Og det er vanskelig å ikke gi uttrykk for disse holdningene. Uavhengig av dette, så er det blitt skrevet veldig mange vettuge svar her og gode argumenter (det er helt latterlig at man må argumentere for at sex uten samleie er galt...), så jeg skjønner ikke hva du klager på.
waco Skrevet 1. september 2007 #112 Skrevet 1. september 2007 Det eneste jeg klager på er at dere ikke vil innrømme at det finnes risikoatferd.
Sans Skrevet 1. september 2007 #113 Skrevet 1. september 2007 Men allikevel, - selv om jeg selv misliker og synes voldtekter for det meste er unødvendig, (mye bedre å overse ei jente mener nå jeg), - så er det allikevel mange som misforstår, og det er disse misforståelse som fører til konsekvenser som f eks voldtekt vi burde snakke om. Hvordan man i all verden skal praktisk mulig klare å gjennomføre et samleie med en dame som ikke vil, ser jeg på mer som en myte og noe for akrobater og tålmodige mennesker. FOR DET MESTE ER UNØDVENDIG???????? MYTE??????? Du må da forstå at når du skriver slike ting, så får folk et bilde av deg som IKKE er positivt?? Selvfølgelig er hvert enkelt menneskes definisjoner på nærhet og intimgrenser individuelt. Hele poenget er jo å respektere sine medmenneskers grenser. Og å ta noen mot personens vilje er en kraftig overtredelse av grenser
Sans Skrevet 1. september 2007 #114 Skrevet 1. september 2007 Det eneste jeg klager på er at dere ikke vil innrømme at det finnes risikoatferd SVAR: Selvfølgelig må jenta tenke over det hun gjør - vi lever dessverre i et samfunn der det ikke er gitt at du er trygg til enhver tid. At en ikke er klar over konsekvensene eller evt ikke har tenkt over at det kan være konsekvenser, gjør en derimot ikke ansvarlig.
waco Skrevet 1. september 2007 #115 Skrevet 1. september 2007 Og forresten, hvorfor svar du ikke heller på det jeg skrev til deg i stedet for det jeg skrev til han andre? jeg forstår ikke hvorfor dere ikke kan innrømme og selv skjønne at det finnes atferd som er farligere enn annen atferd. for eksempel gutter som gjentatte ganger blir offer for vold i oslo sentrum er også utøvere av vold. dermed må vi vel også kunne innrømme for oss selv at jenter som gjentatte ganger blir utsatt for "tilnærmelser" og andre misforståelser burde kanskje gå littegranne inn i seg selv og se hva man kan endre som gjør at venner og fremmede ikke tar feil av hva jenta egentlig mener. men her blir man jo nærmest truet dersom man prøver å tilnærme oss problematikken og lete etter fellesnevnere blant disse jenter som har et vesen som gjør dem til brunstoffere.
Sans Skrevet 1. september 2007 #116 Skrevet 1. september 2007 men her blir man jo nærmest truet dersom man prøver å tilnærme oss problematikken og lete etter fellesnevnere blant disse jenter som har et vesen som gjør dem til brunstoffere. Det går vel strengt tatt ikke an å definere et voldtektsoffer som "det" eller "det". Gruppen er ikke ensartet.
waco Skrevet 1. september 2007 #117 Skrevet 1. september 2007 Hva er det med deg sans, hvorfor misforstår du med vilje? Her prøver jeg å ta opp flere temaer som gjør at du forstår at voldtekt kanskje er en komplisert handling som kanskje er et resultat av et langvarig forarbeid. Dere blir sinna på meg når jeg forteller at jeg aldri har sett en voldtekt, og jeghar heller aldri sett noen bli drept, og det er jo en bra ting? På tv har jeg sett såkalte voldtekter, men film er alltid overdrivelser så de stoler jeg ikke på. Nei jeg er mer nyssjerrig på hvordan det er mulig å få en stor og stram og stiv penis inn i en tørr vagina gjennom to ben som overhodet ikke vil, og samtidig som man skal godsnakke til jenta skal penis være stiv hele akten? Blir det ikke litt mye på en gang? Dersom en mann er skikkelig sint og forbanna så går blodet ut av penis og den blir slapp. Men skal en mann klare å opprettholde en stiv penis så nytter det ikke om dama legger seg på magen og blånekter. Kanskje "voldtekter" heller er overtalelse, rolig prat, litt alkohol, kanskje jenta er litt sint og eventyrlysten, kanskje mannen er litt småbrisen og ikke helt forstår lekeflørten til jenta. Skal man gjennomføre et samleie må man varme opp jenta, få henne litt på gli, gjøre henne levelig og finne fram tøytesiden i henne. Brunsten kommer jo av seg selv sånn. Men å kjøre samleie med en jente som ikke vil, nei den tror jeg er vanskelig. Jeg tror kanskje voldtekter slik vi ser på film er en myte. Bare tenk over hvor umulig det er å ha sex i et badekar.
Sans Skrevet 1. september 2007 #118 Skrevet 1. september 2007 Hva er det med deg sans, hvorfor misforstår du med vilje? Her prøver jeg å ta opp flere temaer som gjør at du forstår at voldtekt kanskje er en komplisert handling som kanskje er et resultat av et langvarig forarbeid. Dere blir sinna på meg når jeg forteller at jeg aldri har sett en voldtekt, og jeghar heller aldri sett noen bli drept, og det er jo en bra ting? På tv har jeg sett såkalte voldtekter, men film er alltid overdrivelser så de stoler jeg ikke på. Nei jeg er mer nyssjerrig på hvordan det er mulig å få en stor og stram og stiv penis inn i en tørr vagina gjennom to ben som overhodet ikke vil, og samtidig som man skal godsnakke til jenta skal penis være stiv hele akten? Blir det ikke litt mye på en gang? Dersom en mann er skikkelig sint og forbanna så går blodet ut av penis og den blir slapp. Men skal en mann klare å opprettholde en stiv penis så nytter det ikke om dama legger seg på magen og blånekter. Kanskje "voldtekter" heller er overtalelse, rolig prat, litt alkohol, kanskje jenta er litt sint og eventyrlysten, kanskje mannen er litt småbrisen og ikke helt forstår lekeflørten til jenta. Skal man gjennomføre et samleie må man varme opp jenta, få henne litt på gli, gjøre henne levelig og finne fram tøytesiden i henne. Brunsten kommer jo av seg selv sånn. Men å kjøre samleie med en jente som ikke vil, nei den tror jeg er vanskelig. Jeg tror kanskje voldtekter slik vi ser på film er en myte. Bare tenk over hvor umulig det er å ha sex i et badekar. Tro meg. Slike voldtekter som gjerne blir vist på film er helt hundre prosent mulige. Tro meg, det finnes menn som klarer å kjøre den inn uansett. Og å sammenligne en voldtekt med å ha sex i badekar er så tåpelig at jeg ikke skjønner at jeg nedverdiger meg til å kommentere det en gang, men tro meg, å ha sex i et badekar skal og bør ikke nevnes i samme åndedrag som voldtekt. Ikke kom og si at slike voldtekter er en myte. For de er så langt fra en myte som det er mulig å komme.
Gjest =tentacle= Skrevet 1. september 2007 #119 Skrevet 1. september 2007 Hva er det med deg sans, hvorfor misforstår du med vilje? Her prøver jeg å ta opp flere temaer som gjør at du forstår at voldtekt kanskje er en komplisert handling som kanskje er et resultat av et langvarig forarbeid. Dere blir sinna på meg når jeg forteller at jeg aldri har sett en voldtekt, og jeghar heller aldri sett noen bli drept, og det er jo en bra ting? På tv har jeg sett såkalte voldtekter, men film er alltid overdrivelser så de stoler jeg ikke på. Nei jeg er mer nyssjerrig på hvordan det er mulig å få en stor og stram og stiv penis inn i en tørr vagina gjennom to ben som overhodet ikke vil, og samtidig som man skal godsnakke til jenta skal penis være stiv hele akten? Blir det ikke litt mye på en gang? Dersom en mann er skikkelig sint og forbanna så går blodet ut av penis og den blir slapp. Men skal en mann klare å opprettholde en stiv penis så nytter det ikke om dama legger seg på magen og blånekter. Kanskje "voldtekter" heller er overtalelse, rolig prat, litt alkohol, kanskje jenta er litt sint og eventyrlysten, kanskje mannen er litt småbrisen og ikke helt forstår lekeflørten til jenta. Skal man gjennomføre et samleie må man varme opp jenta, få henne litt på gli, gjøre henne levelig og finne fram tøytesiden i henne. Brunsten kommer jo av seg selv sånn. Men å kjøre samleie med en jente som ikke vil, nei den tror jeg er vanskelig. Jeg tror kanskje voldtekter slik vi ser på film er en myte. Bare tenk over hvor umulig det er å ha sex i et badekar. Er du normalt intelligent? Småpiker og smågutter blir voldtatt, ja de revner gjerne litt i underlivet, men pikken går inn. Ofte bak, siden vagina er trangere. Ingen oppvarming og ingen smøring, det går med makt.
Gjest Don Giovanni Skrevet 1. september 2007 #120 Skrevet 1. september 2007 Hva er det med deg sans, hvorfor misforstår du med vilje? Her prøver jeg å ta opp flere temaer som gjør at du forstår at voldtekt kanskje er en komplisert handling som kanskje er et resultat av et langvarig forarbeid. Dere blir sinna på meg når jeg forteller at jeg aldri har sett en voldtekt, og jeghar heller aldri sett noen bli drept, og det er jo en bra ting? På tv har jeg sett såkalte voldtekter, men film er alltid overdrivelser så de stoler jeg ikke på. Nei jeg er mer nyssjerrig på hvordan det er mulig å få en stor og stram og stiv penis inn i en tørr vagina gjennom to ben som overhodet ikke vil, og samtidig som man skal godsnakke til jenta skal penis være stiv hele akten? Blir det ikke litt mye på en gang? Dersom en mann er skikkelig sint og forbanna så går blodet ut av penis og den blir slapp. Men skal en mann klare å opprettholde en stiv penis så nytter det ikke om dama legger seg på magen og blånekter. Kanskje "voldtekter" heller er overtalelse, rolig prat, litt alkohol, kanskje jenta er litt sint og eventyrlysten, kanskje mannen er litt småbrisen og ikke helt forstår lekeflørten til jenta. Skal man gjennomføre et samleie må man varme opp jenta, få henne litt på gli, gjøre henne levelig og finne fram tøytesiden i henne. Brunsten kommer jo av seg selv sånn. Men å kjøre samleie med en jente som ikke vil, nei den tror jeg er vanskelig. Jeg tror kanskje voldtekter slik vi ser på film er en myte. Bare tenk over hvor umulig det er å ha sex i et badekar. men forøvrig går det utmerket godt ann å ha sex i et badekar. Det forutsetter riktignok en viss størrelse på redskapet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå