Gjest Alou Skrevet 12. juli 2007 #1 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg leste et intervju av forfatteren av boken "PS. Jeg elsker deg" og hun fortalte at boken skulle bli film. Boken er jo nokså ny, men er det noen som vet om filmen er laget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 13. juli 2007 #2 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg har også hørt at boken skal bli film, men jeg tror ikke den er spilt inn ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. juli 2007 #3 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg også hørte det for en stund siden, og gleder meg. På imdb står det litt om det! De har vel begynt filminga, og den skal etter planen komme på kino rett før jul. Boka var jo kjempefin, så jeg har litt forhåpninger til filmen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #4 Del Skrevet 13. juli 2007 For mer info: www.ceceliaahern.ie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 14. juli 2007 #5 Del Skrevet 14. juli 2007 Da er planen min å finne en knakende kjekk innen jul, så jeg har en armkrok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå