Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hvitveis
Skrevet

Er det noen andre som har sett den ennå, Hva angår Schmidt? Sinnsyk bra, men det er ikke en komedie som traileren insinurer! Mener i hvert fall jeg.

Jack'ern (med etternavnet Nicholson) er i storslag og bærer hele filmen. Ikke at de andre er dårlige, men de er så små i forhold til han. Kunne kanskje vært et alternativ til et par timer med Elle eller KK, snakk om å tørre å eksponere annet enn perfekte kropper og ellers ytre. Kathy Bates viser seg fram naken, tenk å våge det :o

Og siden jeg har snakket om filmmusikk tidligere, dette var noe annet enn Glass' og The Hours. Det ble spilt noe Eric Satie-inspirerte klaverstykker i bakgrunnen når denne stakkarslige mannen kjører gjennom landskapet i Nebraska (?). Og det er så sårt, så gammeldags, så ... nostaligisk! Jeg tror det er en svenske som står for musikken, Rolfe Kent (eller kanskje det skal være Kent Rolfe :oops: ) - høres sånn ut. Veldig bra musikk som sier mye om karakteren Warren.

Dette er en film som burde vært anbefalt til alle som skal gifte seg :wink: Og alle som skal bli gamle. Og alle som liker god film.

Er det noen som har lest boka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal desidert se den. JN er jo helt konge. Lever enda på "livets lyse sider"..... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...