Søtnos Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jeg hadde en fantastisk dag, Alt var helt perfekt! Hadde utevielse så Vi var så heldige at solen skinte akkurat under vielsen. Hun som sang under vielsen sang så vakkert. I det jeg kom inn sang hunit is you av dana glover Take my breath away av Diana Ross midt i vielsen og From this moment Av Shania Twain da vi var ferdige. Fotograferingen gikk kjempe bra. Fotografen var utrolig flink, gleder meg til å se bildene! Middagen gikk strålende. Og både min og mannen :rødme: sin tale gikk flott! Vi holdt ut til alle gjestene dro hjem, da gikk vi opp på bryllupssuiten hvor mannen bar meg over dørterskelen og vi hadde en fantastisk bryllupsnatt Hele dagen gikk over mine forventninger, trodde aldri det skulle bli så perfekt! Nå er jeg lykkelig og nygift :rødme: Endret 20. januar 2008 av Søtnos
Gjest Frysepulver Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Så flotte dere var! Gratulerer med vel overstått
Gjest synseren Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Flotte bilder, dere var fine. Ble spesielt sjarmert av junior .
t-schnuppa Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer så mye! Dere var kjempenydelige! Gleder meg kjempemye til d er vår tur..sukk.. :rødme:
MayaM Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Nydelige var dere alle 3! Tusen takk for titten!
Majabeth Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 Dere hadde nok en fin dag! Nydelig var dere hvertfall Gifta oss på samme dag- og hadde det også kjempefint bra begynnelse til slutt!
Gjest ebano ikke innlogget Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 Elsker å kikke på bryllupsbilder!!! Du var helt nydelig! Tusen takk for at vi fikk kikke på bildene dine
Saeria Skrevet 14. juli 2007 #12 Skrevet 14. juli 2007 Så flotte dere var! Gratulerer med vel overstått bryllup.
Bente:) Skrevet 14. juli 2007 #13 Skrevet 14. juli 2007 Flotte bilder av ett flott brudepar Gratulerer som nygift! Vi skal også ha utevielse, så kryss fingrene for at vi også er heldige med været
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå