Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp
Skrevet

Hei!

Har saumfart alle butikkene for bikinier å jeg finner ingenting..

I år er det bare trekantbikinier å det passer ikke til de små puppene mine..buhuu...sommeren er visst ikke til for meg i år :0(

Noen som har et forslag for hvor jeg finne feks en push up bikini. HogM har jo ingenting, og de er jo så utplukket på størrelsene...

Blir glad for svar :0)

Hilsen kjeledress i syden

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt sent å svare deg nå, men kanskje noe å ha i bakhodet til neste gang du skal kjøpe bikini utenom sesong.

Bademote.no har greit utvalgt hele året. Godt utvalgt i størrelser på ensfarget basisvarer. Levarer raskt og med bytterett.

Skrevet

Undertøysbutikker har ofte bikinier hele året. Er jo gjerne litt dyrere enn H&M, men det kan jo være verdt et forsøk.

Gjest Deception
Skrevet
Litt sent å svare deg nå, men kanskje noe å ha i bakhodet til neste gang du skal kjøpe bikini utenom sesong.

Startinnlegget ble skrevet den 12. juli, og det kan vel ikke akkurat karakteriseres som utenom sesongen, hvis du da ikke befinner deg på Svalbard eller langt sør på den sørlige halvkule?

Ellers har sportsbutikker også OK utvalg i bikinier året rundt.

Skrevet

Men kanskje det er noen andre som trenger bikini. Kanskje skal man til Syden i høst, eller noe :)

• 3 måneder senere...
Gjest små pupper
Skrevet

Hvor finner man pushup-bikinier?

I sportsbutikker finnes masse bikiner, men ikke pushup.

På HogM finnes nada,

Bademote.no selger ikke pushup, og i undertøysforetningar er det få, ensfargede pushup bikinier.

Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg vet at det er stort utvalg av bikinier i Change-butikkene.

Her finner du oversikt over butikkene i Norge.

De har for øvrig mye fint i undertøy også, og ikke bare de helt ordinære størrelsene.

Skrevet

Håper det går bra at jeg tar et bikinispørsmål med i samme tråd ;)

Jeg skal til syden på nyåret, og er ikke helt fornøyd med de bikiniene jeg har. Var innom den eneste undertøysbutikken her, og de har bare svarte bikinier, med tynn hvit stripe. Jeg er temmelig lys, og selv om jeg skal ta litt sol før vi drar så vil jeg ikke akkurat bli gyldenbrun eller noe sånt... Tror dere det vil se rart ut med svart bikini da? Er liksom ikke heeelt den fargen jeg vil ha, men..

• 1 år senere...
Gjest Gjest_vilde_*
Skrevet

victorias secret har mange puch up bikinier! bare finn nettbutikken å bestill derfra. tror det er victoriassecret.com ellerno sånt, men det er bare å google victorias secret så finner du fram! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...