Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå en N73 som jeg er gått lei av. ..

Noen som kan anbefale mobil som skal brukes til å sms/mms/foto/musikk/ og litt wapping? Må ha okeie tasteknapper og et batteri som holder en stund! (har en forkjærlighet for Sony Ericsson telefoner....)

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt SE w880i, og er veldig fornøyd. Det eneste som er litt tricky, er de veldig små tastene, men det er garantert noe man venner seg til etterhvert. :)

Skrevet

Jeg er også på utkikk etter ny mobil. :icon_smile: Broren min har W880i, den er jo grisetøff, men jeg vil ikke ha walkman-telefon fordi jeg allerede har en mp3-spiller jeg er veldig glad i. Nå sikler jeg mest på denne, men den er ikke i salg ennå. (Kommer i løpet av tredje kvartal, så det bør ikke være så lenge til.)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har w710i og er veldig fornøyd! :)

Skrevet
Jeg har akkurat kjøpt SE w880i, og er veldig fornøyd. Det eneste som er litt tricky, er de veldig små tastene, men det er garantert noe man venner seg til etterhvert. :)

Har bestilt meg en slik mobil men i sort :)

Gleder meg til å ta den i bruk!!

Gjest Deception
Skrevet
Har bestilt meg en slik mobil men i sort :)

Gleder meg til å ta den i bruk!!

Gratulerer! Jeg har hatt min i en uke nå, og er kjempefornøyd. Tastene går raskt å venne seg til, batterikapasiteten er god, lyden er god, og kameraet er raskere enn på den forrige SE-telefonen min. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...