Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilken metode er best for å fjerne "barten"? og hvordan er etterveksten?

Tusen takk for alle svar :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hårfjerningskrem spesielt beregnet for ansikt.

Skrevet

alle har ansiktshår, er det veldig mørkt, og plager deg så anbefaler jeg vox. Varer lengst.

Det finnes masse hårfjerningskrem spesielt beregnet for ansikt, men buttom line, det skal bort, og da blir vox enklest, tar minst tid, og gir best resultat.

Gjest Gjest
Skrevet

Jedg har brukt voks beregnet på ansikthår, og det gikk helt fint. Det som er litt dumt er at det står at hårene bør ha en viss lengde for at man skal få et ok resultat. jeg har bare prøvd en gang, men skal prøve igjen på kortere hår senere.

Skrevet

Jeg bruker Veet for ansikt. Funker kjempefint.

Hender det sitter igjen rester av voksen, men det er bare å fjerne med litt olje. Følger med servietter til å fjerne voksrester også, men jeg syns disse er litt sterke.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg bruker Veet for ansikt. Funker kjempefint.

Hender det sitter igjen rester av voksen, men det er bare å fjerne med litt olje. Følger med servietter til å fjerne voksrester også, men jeg syns disse er litt sterke.

Hvor ofte vokser du?
Skrevet
Hvor ofte vokser du?

Gjør det stort sett til julebord, noen fester etc.. Har ikke kjembestort behov for å gjøre det, men føles bedre ved spesielle anledninger

1 mnd siden sist nå, det har ikke vokst fullt ut ennå :)

Skrevet

du trenger ikke å ha lange hår i trynet for å bruke voks for ansikt fra veet. funker som bare det!!!!!!!

Skrevet

Trodde man skal ikke nappe der? Men jeg vokse meg i salong. Har hatt et tilfelle der jeg prøvd hjemme og klart å faktisk lage sår der. Nå la jeg proffer tar seg av det :) Men dæven...synes det er så vondt å vokse der, mye verre enn brasiliansk spør du meg! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...