Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Min venninne ble nettopp sammen med en fyr som kanskje ikke ser ut som verdens kjekkeste. Selv er hun pen og ganske så søt. Det får meg til å lure på hvordan vi velger partner. Hvor mye betyr mannens utseende for deg?
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 For min del så er utseende noe av det første jeg merker meg hos en person. Er jeg f.eks på en uteplass og litt gira på en flørt så vurderer jeg ut ifra utseende til å begynne med. MEN det kommer veldig an på hvordan dette mennesket er også..har nærmest opplevd at en fyr ser veldig kjekk ut men etter å ha blitt bedre kjent så synes jeg ikke han er noe særlig pen siden jeg ikke synes han var noe alright fyr.. Utseende betyr utrolig mye de første sek for min del men etterhvert når man har blitt kjent med personen så betyr det lite. Det jeg stusser på er at du Ts stusser på at dine pene venninne kan velge en fyr som ikke er verdens kjekkeste..Men hun skal jo ikke velge den DU synes er kjekk heller..hun velger jo etter sin smak og den er som kjent som baken,delt i to
Gjest synseren Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Man skal jo like den man hviler øynene på... :rødme:
Gjest StockDama Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 I begynnelsen betyr det noe, det er det første man får se, men alle har sin smak, så jeg ser ikke nødvendigvis etter det samme som deg. Han er nok mer enn kjekk nok for henne, ellers ville hun vel ikke vært sammen med han?
Kayli Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Utseende har en del å si for førsteinntrykket. Men; folk som ikke er spesielt pene ved første øyekast kan vinne seg over tid, når man lærer dem å kjenne. Selv om min samboer er en kjekk og pen mann, setter jeg uendelig mer pris på hans vakre innside...
Gjest væren75 Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Tror utseende betyr mye for hvem en vurderer som partner , men mindre for hvordan forholdet faktisk blir .
Gjest David John jr. Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Min venninne ble nettopp sammen med en fyr som kanskje ikke ser ut som verdens kjekkeste. Selv er hun pen og ganske så søt. Det får meg til å lure på hvordan vi velger partner. Hvor mye betyr mannens utseende for deg? Det er nærliggende å vise til en annen tråd her og spørre. Dersom han ikke er så pen så har han kanskje god økonomi?
Gjest ;-) Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Det er nærliggende å vise til en annen tråd her og spørre. Dersom han ikke er så pen så har han kanskje god økonomi? Eller så er det kanskje sånn at de to venninnene ikke har samme smak når det gjelder menn? Også en mulighet.
Gjest David John jr Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Eller så er det kanskje sånn at de to venninnene ikke har samme smak når det gjelder menn? Også en mulighet. Vi venter i spenning på dommen .....
Gjest Gjest_Revenka_* Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 For tiden , ikke noe i det hele tatt! Jeg har kommet dithen at for meg er det kun det indre som teller. En kan lære seg til å tenne seksuelt, og har en person en vakker inside, blir han vakker for meg.
aline Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 hva er det som får folk til å tro at det kun er EN ting som er avgjørende når andre finner seg partner? Om man finner en partner pga penger eller om det er utseendet.. jeg mener, ER dere så overfladiske selv? eller tror dere bare at alle andre er det? når jeg søker partner, så er det aldri en ting som er avgjørende for om jeg liker vedkommende eller ikke, det er alltid kombinasjonen som gjør ham interessant, alle de forskjellige tingene. jeg liker helt sikkert utseendet hans, hva nå det betyr, det trenger nemlig ikke bety at alle andre synes han er kjekk eller at han ser ut som noen modell, men han har altså noe JEG synes er tiltrekkende på ett vis. Eller jeg finner ham kjekk etter å ha blitt kjent med ham, pga den han er. økonomi, vel, så lenge han betaler sine egne regninger, så betyr faktisk ikke det all verden, jeg blir mer skremt av for mye penger en for lite, om jeg blir presentert for det med en gang (noe jeg sjeldent blir). hva noen synes er kjekk eller tiltrekkende er så ufattelig forskjellig at jeg synes det er snålt å tro at en man selv ikke finner kjekk, ikke kan ses på som kjekk i andres øyne.
Gjest DyneTryne Skrevet 13. juli 2007 #12 Skrevet 13. juli 2007 Ja, blant andre ting. Men nå har vi jo forskjellig smak. Jeg har vært svinaktig forelsket i en fyr i to år, jeg synes han er verdens fineste, andre synes ikke han er noe særlig. "Han er pen liksom men han er litt lav. Urk han er jo ikke helt arisk jo!" osv osv. Hudfarge spiller ingen rolle, og jeg er ikke verdens høyeste og ønsker ikke å stå på en stol for å kysse noen, så det har vel noe med smaksak å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #13 Skrevet 13. juli 2007 For meg er det sånn at jeg sjelden faller for de som regnes som veldig pene. Sånne har ofte mer selvtillit enn de har grunn til, og selv når de er greie og ikke blærete så må de jobbe litt ekstra for å overbevise meg Liker de som ser snille ut, de må gjerne ta vare på kroppen sin, men ikke alt for mye heller. En med sixpack og store muskler gir umiddelbart et inntrykk av en som tenker litt for mye på de ytre ting... Liker heller snille, litt runde menn som ikke er frie for laster Men en ting er litt spesielt, selv om jeg ikke bryr meg om utseende i utgangspunktet så faller jeg nesten utelukkende for mørkhårede menn! Aner ikke hva det kommer av, men siste blonde gutten jeg falt for var på barneskolen. Han var forøvrig også liten og tjukk og hadde briller, så jeg falt ikke for de "klassisk" kjekke den gangen heller
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #14 Skrevet 13. juli 2007 Gjesten fra forrige innlegget her, jeg må bare legge til at jeg ALDRI bryr meg om utseendet til mennene mine venninner velger. Det er jo helt og holdent deres sak, det er jo ikke jeg som skal tenne på dem (helst ikke) Det hender jeg undres over hva den og den ser i partneren sin, men da kun basert på oppførsel, ikke utseende. Hvis en modellpen jente faller for en tjukkas synes jeg det er koselig. Jeg lurer ikke på hva hun ser i han, men tenker at hun helt sikkert er glad i ham og ikke bryr seg om det ytre.
royaltrux Skrevet 13. juli 2007 #15 Skrevet 13. juli 2007 Pen og pen. Alt er "in the eye of the beholder" spør du meg. Andre kan mener hva de vil, men jeg synes min kjæreste er herlig Utseendet betyr noe, ja, men tror at kjemien er mest viktig. Da kan verdens mest stygt ble til en rose.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #16 Skrevet 13. juli 2007 Det er nærliggende å vise til en annen tråd her og spørre. Dersom han ikke er så pen så har han kanskje god økonomi? Kan bare snakke for meg selv men jeg kunne aldri ha vært sammen med en rik og stygg fyr eller en fattif of pen... Han får være velholden i utstyr, rikdom og utseende eller det kan være det samme, mener mange kvinner i dag i Norge.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #17 Skrevet 13. juli 2007 Hvis en modellpen jente faller for en tjukkas synes jeg det er koselig. Det er vel uaktuelt for de fleste.
Nabodama Skrevet 13. juli 2007 #18 Skrevet 13. juli 2007 hva er det som får folk til å tro at det kun er EN ting som er avgjørende når andre finner seg partner? Om man finner en partner pga penger eller om det er utseendet.. jeg mener, ER dere så overfladiske selv? eller tror dere bare at alle andre er det? når jeg søker partner, så er det aldri en ting som er avgjørende for om jeg liker vedkommende eller ikke, det er alltid kombinasjonen som gjør ham interessant, alle de forskjellige tingene. jeg liker helt sikkert utseendet hans, hva nå det betyr, det trenger nemlig ikke bety at alle andre synes han er kjekk eller at han ser ut som noen modell, men han har altså noe JEG synes er tiltrekkende på ett vis. Eller jeg finner ham kjekk etter å ha blitt kjent med ham, pga den han er. økonomi, vel, så lenge han betaler sine egne regninger, så betyr faktisk ikke det all verden, jeg blir mer skremt av for mye penger en for lite, om jeg blir presentert for det med en gang (noe jeg sjeldent blir). hva noen synes er kjekk eller tiltrekkende er så ufattelig forskjellig at jeg synes det er snålt å tro at en man selv ikke finner kjekk, ikke kan ses på som kjekk i andres øyne. Signerer denne. Aline, du får mange ganger sagt mye av det jeg tenker, men ikke alltid får ned i skrift:)
Solskinn Skrevet 13. juli 2007 #19 Skrevet 13. juli 2007 (endret) Det er klart at man må finne den man er sammen med tiltrekkende, også fysisk. Men det er ikke bare det rent "objektive" utseende som er av innvirkning da. Jeg har vært forelsket i to gutter som jeg til å begynne med ikke var tiltrukekt av i det hele tatt sånn fysisk, men når jeg ble kjennt med dem så jeg at de hadde en særegen sjarm i smil, og øyne og en måte å se og ta på meg på som gjorde at det merktes i hele kroppen min. Jeg endte absoludt opp med å finne disse to veldig tiltrekkende, jeg la også merke til positive egenskaper hos de to som at han ene hadde tiltrekkende hender og han andre en vakker rygg, noe som er to ting jeg tenner på. En kammerat av meg er også sammen med ei som har et litt spesiellt utseende, og kanskje ikke det som rangeres som klassisk pen, men med en gang hun åpnet munnen strålte det ut en skjarm av henne i et vakkert smil og to strålende øyne og jeg syntes nå hun er kjempevakker. Det særegne utseendet hennes ble ikke annet enn et pluss, til tross for at hun ikke er det folk vil rangere som klassisk pen. Personligeht smitter veldig i til en skjarm som blir en del av utseendet til personen, og en del av helheten som gjør at man tiltrekkes av personen. Dette avhenger absoludt ikke bare av utseende. Poenget er vel at man må være tiltruykket av kjæresten fysisk også, men så lenge personligehten har en så sterk gjennomtrengingskraft kan alle mennesker bli vakkre og tiltrekkende. Endret 13. juli 2007 av Gyngestol
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #20 Skrevet 13. juli 2007 Det er vel uaktuelt for de fleste. Å, hvorfor det? Vet om mange par hvor den ene er (såkalt) mye penere enn den andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå