Gå til innhold

Guerlain, solpudder

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Lest mange tråder om solpudder her nå, og ser at mange anbefaler merket Guerlain..

Jeg har nettopp prøvd en billig sak fra h&m som ikke ser ut i det heletatt, blir oransj.

Så har innsett at jeg må legge litt mer penger i det..

Jeg har mørkt hår, men er veldig lys i huden.. Det viktigste for meg er vel at jeg ikke skal se "oransj" ut, men få en mer naturlig farge..

Sett rundt på strawberrynet og de har kun den nr.20 sånn jeg har forstått det? Fikk også med meg at det finnes en som heter nr 2?

Jeg ønsker aller helst å bestille dette på nettet, hvordan blir det da når det koster over 200kr?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet (endret)

Nr. 20 er helt matt, mens nr. 2 har bittelitt skimmer. Jeg har selv lys/medium hud, og bruker nr. 2. Det finnes også nr. 1 og nr. 10 med og uten skimmer, men du må nesten prøve for å finne det som passer deg best.

Ellers kan jeg anbefale solpudderet fra Chanel, muligens i fargen 21 Toundra.

Hvis du vil ha noe litt billigere, har Body Shop også et veldig bra, matt solpudder.

Endret av Deception
Skrevet

Link til chanel-pudderet på strawberrynet?

Takk for svar!

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Jeg er ingen Strawberrynet-ekspert, og kjøpte mitt Chanel-solpudder i normalt parfymeri, men det heter i hvertfall Irréelle Soleil. Pris ca 400, hvis jeg ikke husker helt feil, så det er en del dyrere enn Guerlain, som ligger på ca 300 i parfymerier.

*edit* Jeg sjekket SN, og de hadde bare de to mørkeste fargene av Chanel-pudderet, og de er altfor mørke for oss lyshudede skandinaver. :forvirret:

Endret av Deception

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...