Gå til innhold

For better or for worse... Tv2

Anbefalte innlegg

Gjest Vampyra
Skrevet

Så noen av dere dagens program?

Herregud det var blått! Jeg må si jeg ikke synes det var særlig pent, og det virka ikke som om bruden likte det heller :ler: Aldri har jeg sett en så stille og mutt brud på de programmene. Hun sa jo ingen verdens ting. Det virka som om det var han som ville gifte seg og ikke henne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,skikkelig blått!! De tar jo helt av :ler:

Hun sa ikke så mye nei..

Skrevet

Jaaa! Stakkars dame! Jeg tenkte at hun måtte være veldig sjenert eller veldig skuffet....

Skrevet

Jeg syntes egentlig det ble fint jeg, mye bedre enn jeg hadde sett for meg underveis. Eneste jeg syntes krasjet skikkelig var de røde dukene de brukte. Men bruden var stille ja, så litt mutt ut. Men det hadde vel jeg vært foran kamera også. Men hun så ikke ut som noen som viser følelser til andre nei.

Gjest Vampyra
Skrevet

Men hun var helt anerledes da de intervjuet de tidligere, så noe galt må det ha vært.

Fikk vel mer et inntrykk at dette var noe brudgommens familie stod for. For hennes familie var vel ikke representert noe særlig? så de i allefall ikke i teamet.

Skrevet
ok... nå ble jeg stressa .. hva var stygt med det blå??? Vi skal ha hvit og mørke blått som farge!!

E

Dete skal sikkert ikke ha bare blått..?

Blått er en kjempefin farge :)

Skrevet
Jeg så ikke programmet selv da..

men vi skal ha hvite duker, med mørke blått stoff i midten... hvite kubblys, hvita fat, mørkeblå servietter.. så blir litt blandet ja...:)

Er litt typisk amerikansk å gjøre alt større, mere og mest mulig overdådig:)

Blir nok kjempefint.

Vi normenn får ikke ting til å se amerikansk ut om vi vil engang tror jeg.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...