enelam Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Det har seg sånn at jeg skal på cruise, og på den båten så finnes det også noe så fint som tax free, så ting er jo litt billigere der enn i vanlige butikker her hjemme. Så jeg lurte på om det er noen som vet om en maskara som gjør sånn at man får supertynne, med også superlange øyenvipper ? Tusen takk for svar
Gjest Deception Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Av parfymerimerker, synes jeg L'Extreme fra Lancome gir fine, lange vipper. Men favoritten min når det gjelder lengde, er Make Up Stores Long Lash Mascara. Den er litt våt i begynnelsen, men gir flott lengde, og verken klumper eller drysser.
løve70 Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Jeg liker godt Spectacular mascara fra Helena Rubinstein. Lange, tynne vipper
Rexina Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 To maskaraer som jeg mener ikke gir volum, bare lengde er: Lancome L'extreme Diorshow Unlimited Synes Lancome Flextencils er den beste da. den gir bøy og litt tjukkere vipper på meg også Men siden du ville ha "supertynne, men også superlange vipper" er de to øverste bra:D
Hubble Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Min favoritt er LashExtend fra ModelCo, gir lange og tynne vipper, uten å klumpe. Liker også L`Extreme fra Lancome.
Gjest Alou Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Lancomes nye skal absolutt testes ut. Jeg har god erfaring med Lancomes maskara tideligere. Selv bruker jeg YSL, men børsten til IsaDora "Build up". Den er faktisk bedre enn børsten til YSL(Volum et- aller annet...) og man kan bygge opp lange vipper som IKKE klumper seg noe. Man kan få både naturlige vipper og mer "dramtisk" look. Perfect!
Drua Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Jeg vil også anbefale L`Extreme fra Lancome. Jeg også
aimee Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 Flott tråd! Jeg skal jammen meg sjekke ut Lancome i dag! Jeg vil også bare si at Dior, husker ikke hva den heter somkan gjøre vippene lenger, ble jeg kjempeskuffa over. Har vært veldig glad i Dior tidligere, men nå er det nok!
aimee Skrevet 13. juli 2007 #13 Skrevet 13. juli 2007 Jeg er kjempefornøyd med min vannfaste fra Helena Rubenstein, den for lange vipper.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. juli 2007 #14 Skrevet 13. juli 2007 Jeg er faktisk kjempefornøyd med Masterpiece fra Max Factor
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #15 Skrevet 13. juli 2007 Jeg er ikke så glad i Dior sine mascaraer, men jeg nå bruker jeg en fra Chanel som har sånn "gummibørste" og den er jeg veldig fornøyd med
Gjest Deception Skrevet 13. juli 2007 #17 Skrevet 13. juli 2007 Inimitable fra Chanel er super, og finnes også i vannfast (som jeg ikke har prøvd). Dessuten tørker den ikke ut like raskt som enkelte andre mascaraer.
Gjest Alou Skrevet 13. juli 2007 #19 Skrevet 13. juli 2007 Jeg er ikke så glad i Dior sine mascaraer, men jeg nå bruker jeg en fra Chanel som har sånn "gummibørste" og den er jeg veldig fornøyd med Hvilken bruker du? Noen som har testet Chanel Extracils? Har sett den har vunnet flere tester...
Gjest Deception Skrevet 14. juli 2007 #20 Skrevet 14. juli 2007 Hvilken bruker du? Noen som har testet Chanel Extracils? Har sett den har vunnet flere tester... Det er Inimitable som har gummibørste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå