t-schnuppa Skrevet 5. august 2007 #21 Skrevet 5. august 2007 Flytter denne opp i håp om å få svar angående størrrelser! Hei, hei! Jeg synes d virker som om str er helt normale Ikke spesielt små eller store. Jeg bestilte str vi normalt bruker.
Gjest HeidiO Skrevet 6. august 2007 #22 Skrevet 6. august 2007 Jeg bestilte forrige mandag, og fikk genseren idag!! Jeg bestilte min vanlig størrelse, og den passet perfekt. Den ble bare sååå kul med monogrammet våres oppe til venstre fremme(foran hjertet :rødme: ), og Mrs. N... i gull bak Tror jeg bare betalte rundt 300 kroner for genser inkludert frakt!! Absolutt å anbefale
Gjest Elize Skrevet 6. august 2007 #23 Skrevet 6. august 2007 Men da satser jeg på og bestille de størrelsene vi bruker. Dette skal bli skikkelig kult. Men er litt usikker på hva min kjære vil syns om dette.
evilla Skrevet 11. september 2007 #24 Skrevet 11. september 2007 Va er det nå nygift heter på engelsk nå igjen? newlyveds??
Gjest -eline- Skrevet 11. september 2007 #25 Skrevet 11. september 2007 Va er det nå nygift heter på engelsk nå igjen? newlyveds?? Newlyweds
froeken Skrevet 11. september 2007 #26 Skrevet 11. september 2007 Jeg brukte spreadshirt i fjor og handlet to sånne langermete baseballskjorter til sambo og lillegutt til farsdagen i gave fra lillegutt til pappa. På lillegutt sin står det "Lille Pelé" på brystet (vi kalte han det da jeg gikk gravid for han sparka så innmari, og på sambo sin stod det "gamle Pelé" på brystet. Begge hadde sine respektive fornavn og etternavn på ryggen. Ble veldig godt mottat og er one-of-a-kind. Er ikke fremmed for en sånn hettejakke jeg nei. Men det var dyrt med tollen!
evilla Skrevet 12. september 2007 #27 Skrevet 12. september 2007 Newlyweds Takk Litt vanskelig ord det der..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå