Gå til innhold

Trykk på genser?

Anbefalte innlegg

Gjest HeidiO
Skrevet

Har lyst til å overraske mannen min på morgenen etter bryllupet ved å ha på meg en hvit hettegenser med Mrs."hans etternavn" i gull bakpå genseren.. Noen som vet hvor jeg kan fikse dette?

Tror det hadde vært litt morsomt :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.srt.as

eller

www.silketrykkeriet.no

Vet ikke om de leverer til private, men du kan jo sende en mail....

Skrevet

www.spreadshirt.com

Har kan du også bestille!!

Skrevet
www.spreadshirt.com

Har kan du også bestille!!

Her har vi bestilt!!! og er KJEMPEFORNØYDE!!!! :)

Skrevet
Her har vi bestilt!!! og er KJEMPEFORNØYDE!!!! :)

Kath, hvor lang tid tok d før du fikk varene? Måtte du betale mye i porto? Og ble det noe toll? Var de små/store i str?

Mange spm dette her :)

Hilsen meg

Skrevet

Det sisste jeg bestillte var en t-skjorte.. Den kom etter 4 dager!! Tror jeg betalte noe sånt som 30-40 kr i porto!! =)

Skrevet

Jeg slo til igår kveld og bestilte 2 stk hettejakker i sort. På min står d T+T på brystet og bakpå står d mrs. Å......

På hans står d også T+T på brystet og bakpå står d Mr. Right.

Skriften er i metallic silver. KULT :ler:

Han skal ikke vite om de så hans blir en del av morgengaven!

Takk for ideen! Hadde aldri kommet på dette selv..

Betalte forresten 408kr inkl.porto! D er jaggu billig for hettejakker, med egen print på.

Gleder meg til å få de :)

Skrevet
Jeg slo til igår kveld og bestilte 2 stk hettejakker i sort. På min står d T+T på brystet og bakpå står d mrs. Å......

Betalte forresten 408kr inkl.porto! D er jaggu billig for hettejakker, med egen print på.

Fikk mail fra de nå, at de allerede har endt den :)

Skrevet

De er sUPER raSKE ... :)

Produktene er også ingen ting å utsette på! Tåler vask etter vask!

Skrevet

Vi har bestilt fra spreadshirt tidligere... Produktene er helt ok, men mener å huske at tollprisen ble ganske stiv :sjarmor:

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg fått jakkene og er strålende fornøyd med resultatet :tommel:

Toll kom på 90 kr utenom, men så var d visst MVA også da på 100kr som jeg ikke haddefått med meg. Så ble ikke så billig som først antatt, men heller ikke en veldig høy pris da :)

Skrevet

Dette var stilig, tror jeg vil gi ham en tskjorte i morgengave, men må jo kjøpe en til meg selg også :)

Hva kan jeg skrive på t-skjortene...vi beholder våre etternavn....men initialene våre hadde jo vært litt stilig...også kanskje nygift? hihi, andre forslag?

Skrevet

Hvis dere ber de om å sende hettegenserene i 2 pakker, slipper dere toll. Prisen på porto blir jo dyrere men ikke så mye som tollen da

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å ha trykket på baksiden av genseren: HVA FAEN HAR JEG GJORT!

Skrevet
Dette var stilig, tror jeg vil gi ham en tskjorte i morgengave, men må jo kjøpe en til meg selg også :)

Hva kan jeg skrive på t-skjortene...vi beholder våre etternavn....men initialene våre hadde jo vært litt stilig...også kanskje nygift? hihi, andre forslag?

Jeg lagde initialene våre foran på brystet og bakpå min ble d Mrs. Å....... og på hans var d et sånn ferdig-trykk Mr. Right.. :)

Ellers kan man jo trykke opp noen fine sitat som betyr noe spesielt?

Eller Ny -gift på brystet og initialene bak! Mange muligheter her :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan er størrelsene på hettegenserne fra www.spreadshirt.com? Er de store, små eller normale?

Dette hørtes jo kjempemorsomt ut :ler:

Skrevet

hvilken mann vil vel gå rundt i en sånn jakke :fnise:

Skrevet

Flytter denne opp i håp om å få svar angående størrrelser!

Skrevet
hvilken mann vil vel gå rundt i en sånn jakke :fnise:

Du vet, kjære gjest, ar t menn er forskjellige :)

Dessuten forventer ikke jeg at d er noe han skal gå rundt med til daglig, d er ment mer som en morsom-gave i tilegg til en annen morgengave.

Synes d er kult jeg da og kjenner jeg minn utkårede rett, synes nok han d også :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...