Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt grønn på kleskoder, så jeg lurer på hva jeg kan ha på meg i et bryllup der det står "pent antrekk" i invitasjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe pent ;)

Dvs penere enn dongeri, men ikke galla.

Skrevet

En kjole/skjørt, gjerne knekort.

Skrevet
Jeg er helt grønn på kleskoder, så jeg lurer på hva jeg kan ha på meg i et bryllup der det står "pent antrekk" i invitasjonen.

Du trenger jo ikke gå så langt å bruke en stor ballkjole,men en pen kjole (litt finere enn du bruker utpå by'n kanskje) er vel bra :sol: (bukse er sikkert greit også,men da ville jeg brukt en litt mer pynta topp kanskje) Man kan også gjøre et enkelt antrekk mye penere ved å bare bruke noen pene smykker og sette opp håret f.eks. Men husk,ikke gå i hvit kjole(sånn er ihvertfall tradisjonen,kun bruden som skal gå i hvitt ;)

Skrevet

Så det skal ikke være sånn veldig pyntet...? Jeg har en lang fin kjole som jeg gjerne ville bruke, men er livredd for å bli for pyntet i forhold til resten av gjestene.

Skrevet
Så det skal ikke være sånn veldig pyntet...? Jeg har en lang fin kjole som jeg gjerne ville bruke, men er livredd for å bli for pyntet i forhold til resten av gjestene.

Hvis du virkelig har problemer med å finn ut hva du skal ha på deg så ring å spør brudeparet det hadde jeg gjort, Pent er vel egentlig ikke en korrekt angivelse av antrekk siden det kan tolkes forskjellig av alt ettersom hva man er vant til. Jeg kjøpte meg en skikk og bruk til bryllupet for å finne ut forskjellig, og den er faktisk ganske nyttig ( selv om det høres veldig kjerring ut) Hvis du ikke har lyst til å spørre brudeparte så spør noen av de andre gjestene så finner du ut hvordan de har tolket pent, på den måten vil du ikke skille deg ut... lykke til!!!

Skrevet

Ja, jeg skal snakke med noen av de andre gjestene og høre med de hva de har tenkt å ha på seg.

Takk for svar alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...