Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ville dere datet en som ikke vasker hender etter toalettbesøk? Eller ville dere fått avsmak for fyren? Ville dere eventuelt sagt noe? Det er jo relativt pinlig å starte et bekjentskap med å påpeke manglende hygiene... Men iblant kan man ikke unngå å høre at noen "glemmer" noe, som når man har besøk og det spyles ned og døra går opp i neste sekund... og ingen lyder fra krana. Hva med middagsgjester, ville dere sagt noe til gjester som ikke vasker hendene (og som etterpå skal hjelpe til med maten).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri kommentert håndhygienen til mennesker jeg ikke kjenner godt.

Men å date en fyr som aldri vasker hender etter toalettbesøk? Kan ikke si det frister.

Jeg ser på det som normalt å vaske hender etter toalettbesøk, før matlaging/matspising og etter man har vært ute.

Gjest Gjest
Skrevet

Det hørtes ikke helt apetittelig ut med en date som ikke vasker hendene etter et dobesøk.. jeg hadde nok blitt skeptisk ja..

Men siden du nevner måten du hører han ikke vasker seg på må jeg spør: er du sikker på at han ikke vasket hendene før han dro ned?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en kompis som er sånn. Hører bare at det blir dratt ned (bortsett fra når han glemmer det også..), og så kommer han ut fra badet. Nasty!

Ikke faen om jeg hadde datet en fyr som var sånn!

Gjest Gjest
Skrevet
Men siden du nevner måten du hører han ikke vasker seg på må jeg spør: er du sikker på at han ikke vasket hendene før han dro ned?

Det er lytt og man hører godt om krana renner eller ikke :sprettoy:

Skrevet

Uh, ikke godt å si hva jeg hadde gjort i en slik situasjon..

Men angående matlaging, så kan du vaske dine egne hender og si noe slikt som "her er håndsåpen" og håpe han tar hintet.

Gjest Gjest_nettvenninnen_*
Skrevet

hadde ikke sagt ifra, men heller rømt så fort som f...Vet du hvorfor? Hvis han er voksen og når verken moren eller andre har klart å lære han denne vanen, så hvorfor tro at du kan...

Gjest Gjest
Skrevet

Røm så fort du kan.

Jeg var selv på date en en sånn type. Dessverre ble det mer ut av det. Hans skitne fingre må mine mest intime steder førte til den verste blærekataren ++ som jeg noen gang har hatt. Har ennå men etter det. Må legge til at det ikke var før etterpå jeg oppdaget hans manglende håndhygiene. Blir helt traumatisk når jeg tenker på det. :grine:

Gjest Gjest
Skrevet

Som håndvaskende mann må jeg si det er tragisk å se hvor mange menn det er som går rett fra urinalet eller do ute på byen, uten å vakse hendene før de går ut. Vær klar over det, damer :)

Gjest Gjest
Skrevet

Dump ham og reis hjem til moren din på ferie.

Gjest synseren
Skrevet
Dump ham og reis hjem til moren din på ferie.

:ler:

Skrevet

Det er utrolig motbydelig!

Og husk at dette er bare den delen av noens personlige hygiene man har mulighet til å overvåke. Gudene vet hvor mange andre grusomme ting de gjør. (Og dette er ikke ironisk, jeg synes det er kvalmende. :)).

Men, jeg må innrømme at jeg har vært på byen uten å vaske meg på hendene når jeg er fin og full. Men selv på fylla så er jeg veldig forsiktig med å aldri ta på dørhåndtak, opptrekker-spaken eller andre ting på toalettet (føler meg så skitten på hånda hvis jeg hadde gjort det), så jeg tar i prinsippet kun meg selv på huden. Er jo ikke akkurat så skittent der etter det ble skrubbet med Asam intimvask noen timer før? :smoke:

Skrevet (endret)

Jeg ville ikke dumpet en mann for det, men jeg ville hintet, ev. sagt i fra.

Jeg liker f.eks å kysse og suge litt på mannens fingre som oppvarming før andre ting (Det kan være ganske så sensuelt), men da er det en forutsetning at hendene ikke er en bakteriebombe.

Endret av Pax
Gjest TaraTarantell
Skrevet

hater møkkete menn. liker rensligheten til mange utenlandske menn.

de er ofte mer rensligere enn nordmenn. spesielt aferikanere.

Skrevet

Det hadde definitivt hindret meg for videre interesse. En ting er at man blir sløv på slikt senere i forholdet, men i starten når man driver og blir kjent SKAL man fokusere på hygiene, det er bare høflig ovenfor den andre parten. Som oftest er man renere, passer på å dusje, pusse tenna og være fresh, fordi man vil ta seg godt ut for den andre.

Mannfolk som ikke vasker henda er sånne som aldri kommer til å gidde å ta oppvasken, klare å vaske klærne riktig og drar huset fullt av gjørme og ikke bryr seg i etterkant ;)

Følg alltid magefølelsen!

Skrevet

Det er vanskelig å si ifra til en du dater om hygiene, men enda verre er det å innlære han en vane senere som han pr dags dato ikke har.

Om middagsgjestene skulle være med å lage mate, så hadde jeg heller laget den selv om ikke de vaske hendene før vi begynte med maten.

Håndsåpe står på kjøkkenbenken hos oss :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg må si at jeg finner det bemerkelsesverdig at en kvinne vil avskrive en mann som potensiell partner fordi han glemte å vaske seg på hendene etter et dobesøk, men suge kuken hans? Ja, det gjør hun. Koko.

Mannen min glemmer ofte å vaske seg på hendene om han bare har tisset.

Dvs, jeg tror bare det er latskap.

Da sier jeg ifra, og han vasker seg.

Gjest Dixie i.i.
Skrevet

Tror det desverre er mange menn som er sånn... Jeg hintet til en kar jeg datet for mange år siden på denne måten, i det han gikk inn på do, så sa jeg bare vent 2 sek, må hente nytt håndhånkle da det andre var til vask.... Da kunne han jo nesten ikke protestere på det, og siden har han vasket hendene...

Gjest Gjest
Skrevet

Var lurt det som Dixie gjorde :)

Dessverre er det nok altfor mange menn som slurver med dette.. Hadde en jeg jobbet sammen med på flyplass, han sa fra til de som ikke vasket hendene inne på herretoalettet, at det var dårlig gjort å spre bakterier på den måten. Over halvparten av mennene droppet håndvasken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...