Gå til innhold

Binyskjerrig mann...?

Gjest Hulderjenta

Er din mann "binyskjerrig"?  

1. 1. Er din mann "binyskjerrig"?

• Han regner seg selv som biseksuell
      0
    • Nyskjerrig ja, og han har prøvd det ut med en mann
      1
    • Nyskjerrig og har lyst å prøve
      1
    • Han har en hemmelig fantasi om det, men vil ikke prøve det ut
      3
    • Har har aldri snakket om det
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke mann, men jeg har en kompis som nettopp har fått erfaring med det samme kjønn. Jeg har fulgt han på veien fra de første spede tanker, til han turde ta kontakt. Han er aller mest hetero, men er veldig nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min mann har nok ingen interesser den veien ...

Men jeg får oftere og oftere selv et fantasibilde av ham med en annen mann - og det bildet tenner meg ...

Tør ikke fortelle ham det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg syns det er mer enn nok at min kjære interesserer seg for damer! Om han i tillegg skulle interessere seg for menn også, da hadde det rett og slett blitt for mye for meg! :o :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har absolutt ingen interesse av andre menn....annet enn som kamerater. Derimot kan han visst mer enn gjerne tenke seg konstellasjonen: Han og to damer, hvorav jeg forventes å være den ene! Ettersom jeg også er 100 % hetero, vil jo jeg mye, mye heller ha 2 menn enn å drive på m en annen jente.....Så her har vi nok en aldri så liten interessekonflikt gående. Så d blir vel antageligvis ingenting av noen an delene...... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Chimp - Kanskje dere burde finne dere et par å leke med?

Når man er i en trekant, er det ingen ting som tilsier at de to av samme kjønn nødvendigvis skal ha sex med hverandre - gleden for disse to er først og fremst gleden de får ved å hisse opp og tilfredsstille den tredje.

Jeg har vært ekstramann i MMF-trekanter noen ganger - og det har aldri kommet på tale at jeg og den andre mannen skal ha noe sex sammen - det er kvinnen det dreier seg om. Gleden jeg og den andre mannen får, er å ha sex med en kvinne som gir seg fullstending hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Gjest! Vi har da vært inne på den idéen også.... 8)

Vel, tiden får vise....må vel isåfall modnes for tanken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Kunne godt tenkt meg å sett på to bifile fyrer utforsket hverandre.

Kan tenkt meg å være med også... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kunne ikke jeg....har et par kjempegode homsekamerater! Ser IKKE for meg den settingen akkurat... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Har en eks som har ekperimentert litt, mest for å prøve. Var rart å tenke på, men det gjorde meg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 uker senere...
Gjest lillesnuppa

Jeg tør skrive noe om dette!

Typen min har prøvd dette før han traff meg, og etter at han traff meg

(sammen med meg). Han regner ikke seg selv som Bi-fil, men kaller seg Bi-light...(av en eller annen grunn).

Veldig mange har fordommer mot dette, mens jeg for min del tenner helt enormt på to menn sammen!

Vet det er mange som ikke takler å høre slik, men det er jo ikke noe verre en to kvinner mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...