Gå til innhold

lun potetsalat til spekemat?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det blir spekemat (spekeskinke og fenalår og noe pølse) til middag i dag, og jeg er egentlig litt lei av "vanlig" potetsalat i rømme. Har lyst til å lage lun potetsalat med eddik, olje, løk, hvitløk (?), gressløk og frisk timian (og/eller bladpersille?), men vet ikke om det blir spesielt godt til spekematen?

Hva med å servere dette til varmrøkt makrell..? Blir det også feil?

Gjest Bodillen
Skrevet
Det blir spekemat (spekeskinke og fenalår og noe pølse) til middag i dag, og jeg er egentlig litt lei av "vanlig" potetsalat i rømme. Har lyst til å lage lun potetsalat med eddik, olje, løk, hvitløk (?), gressløk og frisk timian (og/eller bladpersille?), men vet ikke om det blir spesielt godt til spekematen?

Hva med å servere dette til varmrøkt makrell..? Blir det også feil?

Begge deler er helt greit! Mmmm!!!

Skrevet

Jeg lager alltid slik potetsalat, syns det er best!

Bruker masse vårløk, varme poteter i skiver og dressing av balsamico, olivenolje, 1 hakket sjarlottløk, salt og pepper og litt sennep.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg lager alltid slik potetsalat, syns det er best!

Bruker masse vårløk, varme poteter i skiver og dressing av balsamico, olivenolje, 1 hakket sjarlottløk, salt og pepper og litt sennep.

Den så god ut :) Endte med at jeg lagde med alle ingrediensene i startinnlegget, og må vel innrømme at det ble litt mye timiansmak til den type mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...