Gjest gestegjesten Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Her om dagen opplevde jeg noe rart. Jeg hadde kjæresten min på besøk, og en kamerat av han skulle komme innom en tur for å levere noen papirer. Da han kom inviterte jeg han inn på en kopp kaffe, etter en stund spør han om han kan låne toalettet, noe jeg i utgangspunktet syntes var ubehagelig, men kjæresten min sa at det selvsagt var i orden. Da han var ferdig gikk jeg inn på badet for å sjekke at alt var i orden, og da går det opp for meg at han har gjort nummer to i toalettet mitt!! Jeg ble så sjokkert, man bæsjer ikke på toalettet til noen man nesten ikke kjenner. Det synes jeg er ufattelig frekt, og det kunne ikke falle meg inn å gjøre noe slikt. Eier ikke folk oppdragelse lenger? Venner er en ting, men dette er en mann jeg bare har møtt en gang før, og da bare i 5 minutter.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Ehhh..., må man så må man! Bedre å låne toalettett enn at han skal gjøre i buksa 5
Wildy Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Noe så uhøfelig, bruke et toalett til det det er ment for! Jeg har aldri hørt maken....... 7
Gjest Elastica Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Dette viser bare hva slags samfunn vi lever i; totalt blottet for folk med vanlig folkeskikk og oppdragelse. Jeg håper du diskret fikk overbrakt til din kjæreste at dette var et engangstilfelle. Ellers synes jeg det grenser til frekkhet å overlate til vertinnen ansvaret for at folk ikke klarer å holde seg slik at de er nødt til å gjøre sitt fornødne hos uskyldige tredjepersoner. Makan. 1
Gjest TS Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Noe så uhøfelig, bruke et toalett til det det er ment for! Jeg har aldri hørt maken....... Jada, det er det et toalett er laget for, men jeg synes allikevel det er frekt å bæsje hos folk man ikke kjenner. Det har jeg aldri gjort, da drar jeg hjem!!
Gjest Alyx Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Gikk du inn på toalettet for å sjekke at alt var i orden? Jeg vet hvem som ikke var særlig uhøflig her, og det var ikke han. 7
Gjest TS Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Gikk du inn på toalettet for å sjekke at alt var i orden? Selvfølgelig, jeg må jo si jeg hadde mine mistanker om hva som hadde foregått der inne. Det er jo ikke normale mennesker som ber om å få låne toalettet til fremmede mennesker.
-Simba- Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Så du driter i buksen i stede for å låne toalettet til en kompis av kjæresten din? 7
Gjest puselabb Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 (endret) etter en stund spør han om han kan låne toalettet, noe jeg i utgangspunktet syntes var ubehagelig, men kjæresten min sa at det selvsagt var i orden. Hvorfor syntes du at det i utgangspunktet var ubehagelig? Hvis han bare måtte tisse også? Det er da helt naturlig å låne doen hos andre hvis man må veldig. Ville ikke selv gjort nr.2, det synes jeg også var litt drøyt hvis han bare var innom i noen minutter. Men det at du i utgangspunktet var skeptisk til at han skulle låne doen deres finner jeg litt merkelig. Endret 12. juli 2007 av puselabb 1
Helen Skrevet 12. juli 2007 #11 Skrevet 12. juli 2007 Selvfølgelig, jeg må jo si jeg hadde mine mistanker om hva som hadde foregått der inne. Det er jo ikke normale mennesker som ber om å få låne toalettet til fremmede mennesker. Hva gjør du når du er hos fremmede langt hjemmefra og holder på å gjøre på deg da? Bæsjer i buksa?
Gjest Kristin_ Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 Greit nok, jeg unngår i det lengste å bruke toaletter hos andre til nr 2 men for svarte, må man så må man :-D Jeg ville nok også reservert meg for å gå på do hos folk jeg ikke kjente/kjente dårlig, men jeg tviler på han fant ut at det var noe han bare hadde lyst til, men at det heller var en dyd av nødvendighet. Jeg tviler på denne kompisen har et sykt behov for å "markere territorie" men mer det at han faktisk måtte på do akkurat da. Enkelte har også problemer med å evt klare å holde seg når man skal på do, eller får akutt vondt i magen og da er jo alternativet å bæsje i buksen i stedet. Ikke spesielt lekkert det heller.
Antoinette Skrevet 12. juli 2007 #13 Skrevet 12. juli 2007 dette er nok en reaksjon på sminke versus håndkle-tråden.
Gjest Elastica Skrevet 12. juli 2007 #14 Skrevet 12. juli 2007 dette er nok en reaksjon på sminke versus håndkle-tråden. Å?
Gjest Bellatrix Skrevet 12. juli 2007 #16 Skrevet 12. juli 2007 En kompis av kameraten dinsom er på besøk er per definisjon ikke en fremmed. Utfra overskriften trodde jeg noen ringte på døra di og spurte om å få låne tolaettet. Hadde jeg vært på besøk hos en kamerat av mannen min hadde jeg gjort det samme om jeg måtte på do. 2
Gjest TS Skrevet 12. juli 2007 #17 Skrevet 12. juli 2007 Hvorfor syntes du at det i utgangspunktet var ubehagelig? Hvis han bare måtte tisse også? Det hadde vel egentlig vært greit at han tisset på toalettet mitt, men jeg skjønte at det var snakk om mer.. Jeg kommer i hvertfall ikke til å invitere han inn noe mer.
Gjest Bellatrix Skrevet 12. juli 2007 #18 Skrevet 12. juli 2007 Det hadde vel egentlig vært greit at han tisset på toalettet mitt, men jeg skjønte at det var snakk om mer.. Jeg kommer i hvertfall ikke til å invitere han inn noe mer. Nei, det skjønner jeg. Jeg synes du burde anmelde han til politiet. 1
Gjest TS Skrevet 12. juli 2007 #19 Skrevet 12. juli 2007 En kompis av kameraten dinsom er på besøk er per definisjon ikke en fremmed. Utfra overskriften trodde jeg noen ringte på døra di og spurte om å få låne tolaettet. Hadde jeg vært på besøk hos en kamerat av mannen min hadde jeg gjort det samme om jeg måtte på do. Jo, han er en fremmed for meg, og vi var i min leilighet. Jeg gjør aldri slikt. Kan til nød gjøre det hos gode venner jeg har kjent i flere år. Må jeg bæsje drar jeg hjem til meg selv.
venus* Skrevet 12. juli 2007 #20 Skrevet 12. juli 2007 Det hadde vel egentlig vært greit at han tisset på toalettet mitt, men jeg skjønte at det var snakk om mer.. Jeg kommer i hvertfall ikke til å invitere han inn noe mer. Haha! Hvordan skjønte du det egentlig? Selv ville jeg blitt mer irritert om noen hadde tisset på toalettet mitt.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå