Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne
Skrevet

Ja jeg har greid å få meg en influensa og det høres ut som jeg hoster grus, men jeg orker ikke bare sitte hjemme. Mitt nedsyltede hode har forverret mitt sinn og selvsikkerhet, vil jeg bli sett dumt på med skjerf i byen og kanskje en strikket lue også? Det er sånn ca -10 grader jo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett (dumt på) mange med skjerf nå de siste dagene, så du blir ikke den eneste i hvert fall.

OK, jeg har ikke sett dumt på, men jeg har lagt merke til.

Skrevet

Veldig mange går med sjerf/sjal nå da, har ikke heeelt vent meg til kombinasjonen shorts+singlet+sjerf jeg da, men det kommer sikkert ;)

Skrevet

Er det kaldt så går jeg med skjerf, uansett om det er januar eller juli!

Skrevet

Jeg ville sett dumt på deg, men det trenger du jo ikke ta så tungt. :ler:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Singlet? Nei da hadde det ikke vært vits i skjerf heller.. det er jo så kaldt her at en skulle tro det var februar/mars!

15 grader står det, men jeg tror det er minus der :tunge1:

Og hun her musa http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150825 bør bare holde smella, det har rent mer ut av nesa mi enn av skyene de siste dagene, og jeg har all grunn til å sutre motherfucker nå er jeg sint!!

Skrevet

Jeg går forresten alltid med skjerf hvis det er kjølig, uansett om det er juli eller desember :)

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg vil ikke bli sett rart på, jeg er syk og kan ikke svare for meg selv til rartseende :grine:

Nei bakken er et fint sted å glo på.

Det er som om jeg plutselig får selvtillitten til en usikker 120åring..

Gjest Advena
Skrevet (endret)

Mnja, synes ikke et sjal ville vært for gærnt i juli. ;)

Endret av Advena
Skrevet

Bare gå med skjerf og lue, du. Du vil uansett ikke bli seende ut like dum ut som meg den gangen jeg fikk akutt senestrekk i overgangen lår/hofte, og måtte gå et par hundre meter i Groucho Marx-stil før jeg fikk tak i en drosje. :hoho:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Haha det høres jo fint ut :ler:

Men har dere vært i kristiansand og kjent på temperaturen eller? Det er sånn at en klaprer tenner! Avogtil tror jeg årstidene er forskjøvet fram og alt er forsinket, det trodde jeg i vinter også da den kom i mars.. dette er min ide og jeg har patent på den for å få penger i framtiden! Jeg må bare huske et ord å søke den opp med..

ristekulemedsnø

ja se det ja!

Men jeg har aldri eid et sjal før.. føler det kræsjer litt og blir litt for damete.

Jeg vil ha sol!

Gjest Advena
Skrevet
Men jeg har aldri eid et sjal før.. føler det kræsjer litt og blir litt for damete.

Høhø, jeg har noen sjal fra Scorpius, og de er mer rocka enn damete. Og de er såpass store at de også varmer godt rundt halsen samtidig som det ser litt mer tidsriktig ut enn skjerf i juli. ;)

Skrevet

Gå med skjerf du, betyr vel ingenting om folk ser rart på deg? Er bedre å holde seg varm, så du blir frisk så fort som mulig!

Ellers kan hun musa fra Bergen bare gå og legge seg... Værsyke er kanskje ikke en medisinsk diagnose, men man skal ikke kymse av kulturelle fenomener. For et brødhue, en skam at det har kostet staten en million kroner å utdanne henne...

Åja, god bedring ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det kan bare være pent det, med feks en hvit singlet, trange jeans og et pashminaskjerf tullet rundt halsen :) (IKKE en "Mette-Marit knute")

Uansett, bare bruk et skjerf i pashmina eller bomull for eksempel!

Det er det mest avgjørende føler jeg, så det ikke er et tykt vinterskjerf ;)

Gjest Gjest_Maren_*
Skrevet

Bare bruk tynne, fine skjerf du .. jeg synes det er kjempefint og det pynter opp de fleste antrekk.

Bruker selv veldig ofte skjerf på jobben - vi har en vanvittig trekk fra airconditions-anlegget og får halsbetennelse bare folk blåser på meg .. så jeg driter i hva måned det er - jeg bruker skjerf.

Skrevet

Hvis du vil bruke skjerf - bruk skjerf! :tommel:

Selv bruker jeg det året rundt. Jeg synes ikke det er rart. Hvis man fryser litt eller er syk er det vel ikke galt å gå med skjerf?

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg gikk med skjerfet og ingen så rart på meg.. tror med-sørlendinger bare forstod alt ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...