Rainbow Brite Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Jeg er så fyllesyk!! Det er helt latterlig! Jeg drakk fire øl i går, spredt over mange timer, med masse vann + mat. Da jeg kom hjem spiste jeg, dusjet og drakk masse vann. Likevel, føler meg skikkelig dårlig, på nippet til å kaste opp hele tiden.. Håper ikke jeg er blitt syk, for vi skal bort i helgen og jeg gleder meg skikkelig! Har også vært en veldig dårlig sove-natt da jeg våknet i femtiden etter et helt jævlig mareritt og ikke klarte å sovne igjen før etter 8.. Får helt panic av å være så dårlig, må liksom balansere for å ikke "provosere" magen og kaste opp (og jeg kaster aldri opp!) Har du noen tips? (Jeg er ikke på junk-vogna, det blir jeg bare mer kvalm av..)
Kayli Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Ta et par Ibux og gå og legg deg. Forhåpentligvis er du bedre når du står opp igjen.
Leo Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Jeg tror rett og slett ikke du er fyllesyk. I stedet høres du ut til å være syk på samme måte som jeg var på lørdag og det hadde garantert ingen sammenheng med alkohol. Derimot var jeg slapp og kvalm, sov dårlig og hadde de mest absurde drømmer. Jeg drakk i hvert fall masse cola og farris, kastet opp litt, sov litt og gjentok. På søndag var jeg helt frisk igjen. Hva det var aner jeg ikke...
Gjest Kristin_ Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Drikk så mye vann som du orker (for mye og du spyr bare igjen) og legg deg til å sove. Uansett hva som feiler deg så hjelper det alltid at kroppen får reparert seg litt
Rainbow Brite Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2007 Å, så mange snille tips! Jeg har fått i meg litt mat nå uten at det har kommet opp igjen, masse vann og litt juice, og tror nok jeg skal følge rådet om å gå å legge meg igjen.. Bare håper jeg slipper mer av de galematiasdrømmene!! Æsj, og jeg som skulle overraske mannen min med middag når han kom hjem fra jobb i dag og greier.. Men så lenge det går over til vi skal dra i morgen skal jeg være glad til, har ikke lyst til å gå glipp av denne helgen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå