Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hvor er det lurest å ta opp billån? I vår personlige bank eller Elcon finans?
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Vi lånte til bilen hos bilforhandleren - selve lånet var i Elcon Finans.. Da jeg sjekket betingelsene i DnB NOR som er vår bank så er faktisk Elcon Finans billigere på billån.
rangi Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har også billån i Elcon, det var billigere for meg enn banken. Det avhenger sikkert av lånebeløpet og ditt kundeforhold i banken.
Chiquita Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Sjekk litt rundt på internett, så finner du raskt ut av det. Vårt billån ble billigst i Skandiabanken. (er kunde der, og forhandler hadde en avtale med dem, og vi fikk en veldig bra rente, samt at vi slipper å betale termingebyr - alle monner drar)
Cata Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Jeg brukte også Elcon. Fikk OK betingelser og dessuten gadd ikke banken min svare på lånehenvendelsen en gang .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå