Pusemamma Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Til helga starter ferien. for første gang skal pusene mine ikke på kennel men være heima 6 dager alene. Har fått en nabo til og kikke innom til de. Er veldig spent på hvordan det går. De har fri tilgang i hele leiligheten så de har god plass og boltre seg på. Siden de allerede er innekatter så trenger jeg ikke tenke på at de sitter og hyler ved døra. Er alltid nervøs når jeg skal reise fra kattene. Vet jo at de får det bra men er så vant med og se de hver dag da. Bortskjemte er de og så det er spennende og høre hvordan de oppfører seg når en fremmed kommer og mater de. Har kjøpt inn nye leker til de med masse catnip i. Så jeg håper at matmor kan slappe godt av i en kattefri uke
Arkana Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Det går nok helt fint. Vi har på det meste vært borte to uker fra kattene våre. Da var de innekatter og naboen stakk innom to ganger om dagen. Det gikk kjempefint. Nå har vi flyttet og de har blitt utekatter og vi var bortreist hele forrige uke. Naboen så til dem daglig og de var fri til å gå inn og ut som de ville. Betydelig billigere enn pensjonat (de brukte vi mye av før vi fant en hyggelig kattepassernabo) og så har kattene det så utrolig mye bedre hjemme hos seg selv. Kos deg i ferien.
Pusemamma Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Nå har jeg vært borte fra mine søte små i fire dager. Ifølge "pusevakten" går det veldig greit med mine katter. Savner de fælt allerede men skal snart hjem om et par dager. Kommer sikkert til og være fornærma når eg kjeme heim men pytt sann. Om noen uker til jeg være borte fra de i hele to uker, det blir verre for da må de på kennel. Ingen vil passe de to uker ser det ut som: Men når jeg kommer hjem på fredag blir det mye kos i helgen
Lilith Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Kennel går sikkert også kjempefint, jeg innbiller meg at mine har det kjempespennende når de er på kennel med masse andre katter å krangle med og skule på. Jeg føler jeg meg i hvert fall mye bedre når jeg tenker sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå