Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å bytte/dusje i garderoben? Skal på treningssenter (for føsrte gang) med ei venninne. Men liker ikke fellesgarderober, så jeg ville fortrukket og dratt rett hjem for å dusje. Men er det normalt å gå fra senteret uten å ha dusjet? :S

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg går stadig hjem fra treningssenteret uten å bytte klær eller dusje. Jeg bor 10 min unna og synes det er like greit å dusje hjemme, da slipper jeg å ta med så mye ekstra (såpe/håndduk/rene klær) pluss at det føles renere hjemme :) Har lagt merke til at det er ganske mange som gjør det som meg (og deg ;))

Skrevet

Godt å høre :) Synes og det virker mest praktisk ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Ofte trener jeg på vei til eller fra jobb, da må jeg selvfølgelig skifte første eller skifte og dusje etterpå.

Når jeg trener i helgene derimot, kommer jeg i treningstøy, trener og drar. Dusjing tar jeg hjemme dersom jeg skal hjem etterpå.

Skrevet

jeg rekker alltid hjemmom både før og etter trening, og dusjer aldri på treningssenteret, synes det er mye mer behagelig å dusje og stelle meg hjemme hos meg selv.

nå bor jeg bare fem min borti gata for treningsstudioet mitt også da, så tull å drasse med seg masse såpe/shampo og håndkle frem og tilbake.

Skrevet

Jeg og. Bor 4 minutter kjøring fra senteret, men har litt angst for fellesdusjer og garderober. Aner ikke hvorfor. Som en nevnte over her, virker det faktisk "renere" hjemme.

Så ikke tenk på det - det mange som drar rett fra trening og hjem!

Gjest Gjest_Betty_*
Skrevet

Dessuten kan det jo være fin oppvarming og avrunding å småjogge til og fra treningssenteret?

Gjest prestekrage
Skrevet

Jeg sykler alltid til og fra trening og dermed tar jeg dusjinga hjemme. Må alltid vaske håret etter trening- og med langt tjukt hår er har jeg ikke noe valg (i allefall på vinterstid). Synes det er best å ta dusjen hjemme- så får jeg feid over med barberhøvelen samtidig!!

Gjest Blondie65
Skrevet

Før da jeg måtte langt av sted for å trene så dusjet jeg i senteret. Et sted jeg bodde hadde jeg ikke nok varmt vann heller, så det å dusje etter trening var en velsignelse å få gjort på senteret.

Eneste jeg ikke likte der var at det var grøssekaldt i jentegarderoben, men lite visste jeg at det var det minste problemet.

Dette treningssenteret hadde nemlig brann for noen år siden hvor to jenter nesten omkom. Det var ikke gode nok rømmingsveier fra jentegarderoben og solariene som lå på toppen og brannvarslingsanlegget virket ikke i toppetasjen.

Nå trener jeg i et langt mer profesjonelt anlegg, men jeg dusjer ikke der da jeg som regel går til og fra i treningstøyet og i finvær tar jeg gjerne kardiotreningen som kjapp gange opp til Skansen.

Skrevet

Bor 5 min unna treningssenter og dusjer hjemme. Innbiller meg at det rett og slett er litt uhygienisk med fellesdusj :forvirret:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Syns det virker som det er flere som dusjer hjemme enn i garderoben der jeg trener. Så du vil garantert ikke skille deg ut.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Syns det virker som det er flere som dusjer hjemme enn i garderoben der jeg trener. Så du vil garantert ikke skille deg ut.

Sånn er det der jeg trener også.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Dersom jeg skal noe etter trening, dusjer jeg på senteret. Ellers dusjer jeg alltid hjemme. Det er så mye styr å pakke med seg alt som trengs.

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg trener som regel på morgenen og bor ikke så langt unna så jeg går hjem å dusjer. Hvis jeg skal noe rett etter trening dusjer jeg på studioet, det er jo egentlig fint garderobe-opplegg der jeg trener (varmt og godt vann!), men det blir alltid så mye å drasse med seg også syns jeg at jeg alltid blir mye finere på håret hjemme :)

Skrevet

Jeg drar som regel rett hjem etter å ha trent, og dusjer hjemme. Hvis jeg en sjelden gang dusjer på senteret er det for å ta badstue (deeeilig) eller fordi jeg skal noe etterpå-på jobb for eksempel.

Gjest Gjest
Skrevet

Ettersom at jeg må ta bussen etter trening dusjer jeg alltid på treningsseteret.

Er litt mye stress med alt jeg må ha med meg, men føler meg litt "scabby" viss jeg sitter på bussen svett og jævlig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...