Gå til innhold

Hjemmefarging som ble for mørkt!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestigjen
Skrevet

aaargh! Jeg har farget håret mitt selv så lenge jeg kan huske, samme fargenyanse fra L'Oreal, som har gjør håret mitt gyldenbrunt og fint med litt spill i. Men i sommer har håret mitt blitt ganske mye lysere enn vanlig pga sol og sjø, så jeg tenkte at da må jeg ha en nyanse mørkere enn den jeg har brukt i lang tid... dumma meg!! :slåss: nå sitter jeg her med hår som ser ut som det er malt på, og er alt for mørkt!! hva skal jeg gjøre??? kan en frisør redde meg, eller må jeg bare la tiden gå sin gang???

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Det vil blekne etter noen uker i vask. Jeg vil egentlig ikke anbefale deg å farge oppå da det sliter voldsomt på håret.

Gjest Gjestigjen
Skrevet

kan jeg ta noen striper? bare for å litt liv i det i minste; få bort den påmalt-hår følelsen? :sjenert:

Skrevet

Ikke gjør noe mer med det, du sliter det ut. Vask det godt og bruk balsam eller hårkur.

Skrevet

jeg ville tatt en tur til frisør, de kan helt sikkert se på håret ditt om det tåler noe mer nå, og har kanskje litt bedre produkter en dem du bruker selv hjemme, dersom det er noe å gjøre.

Gjest Gjest
Skrevet

Har du nettopp farget det? Kan jo være noe overskuddsfarge i så fall. Rensesjampo tar en del av fargen, med mindre den er permanent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...