Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har slitt med uren hud i mange år.. Er nå 30! De fem siste årene har jeg brukt hudpleie produkter og tatt noen salongbehandlinger. Hudpleiere sier jeg har ekstrem tørr overhud, mens underhuden er fet. De vil da at jeg skal bruke produkter mot tørr hud.

I fjor høst var jeg så lei av kvise problemene at jeg fikk det sterkeste av alt, Roaccutan av hudlegen min! Bivirkningen var ekstrem tørr hud, men det var værdt det for huden ble bra! Det er tre mnd siden jeg var ferdig og nå virker huden fet igjen og jeg får bittesmå kviser, men ikke på langt nær slik som før.

Forrige uke gikk jeg innom en hudpleiesalong og spurte om jeg kunne bruke krem for tørr hud. Det hun anbefalte meg var faktisk en krem for kombinert til fet hud. Jeg kjøpte den (en fra Guinot), men er litt i tvil om denne passer meg. Hudpleieren sa at den ville balansere huden! Har prøvd den og huden virker litt stram med en gang, men huden blir ikke så fet av den. Er det noen her som tror jeg trygt kan bruke den? Stoler ikke helt på den hudpleieren siden andre har sagt jeg alltid skal bruke prod mot tørr hud. Litt forvirra nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...