Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til og kjøpe meg Canon 350D.

Noen som vet om det er billigere i Sverige? Noen som har linker til svenske nettbutikker som jeg kan søke litt på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leste her om dagen at svenskene dro på "harryhandel" til norge for blant annet å kjøpe elektronikk... så det spørs kanskje litt da om det er billigere

Gjest Gjest
Skrevet

Norge er billig når det gjelder elektronikk.. ;)

Gjest -eline-
Skrevet

Sjekket kjapt Elgiganten vs Elkjøp (samme eiere og samme lager): På Elgiganten så kostet kameraet 4990 SEK, dvs ca 4325 NOK (riktignok er dette internettpris), mens på Elkjøp koster det samme kameraet 4495 NOK (dette har de også i butikken til samme pris). 170 kr er ikke så veldig stor forskjell (koster jo litt å dra til Sverige og ;)), og i Norge har du sterkere forbrukerrettigheter enn i Sverige i forhold til reklamasjon.

Skrevet

350D kan du få brukt, til en langt lavere pris. Det er generelt sett ikke så mye å spare på kamera og utstyr med mindre du reiser til USA for å handle der.

Gjest Deception
Skrevet

Elektronikk er litt dyrere i Sverige enn i Norge, eller i hvertfall ikke noe billigere. Egentlig synes jeg prisnivået i de to landene er ganske likt, hvis man ser bort fra mat, alkohol og tobakk.

Skrevet

Ble til at jeg handlet kamera her i Norge, ble ett olympus kamera ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...