Gå til innhold

Hvor har dere gjort det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rett og slett: Hvor er det rareste, merkleste, mest opphissende stedet dere har ligget sammen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det rareste er kanskje i en kjeller i et ukjent hus i Oslo...men det var avtalt på forhånd og vare bare der for å utføre det vi skulle.

Ellers var ikke toalettet på min elskers jobb særlig sexy.

Også har jeg vært i ferd med å gjøre det i klasserommet på skolen der jeg gikk, men det kom plutselig noen inn der akkurat i det vi skulle begynne å kle av hverandre.

Gjest Gjest
Skrevet

Tja, midt i skiløypa var jo rimelig spesielt da. Gjemte oss bak et tre.... Og det var ikke en skiløype som ble benyttet mye, så det kom ingen. Etterpå tente vi opp bål, drakk kakao og grilla pølse:)

Ellers har jeg egentlig hatt sex ganske mange spennende steder, i fjøset, i stallen (i en hesteboks :sjarmor: ), i en kornåker, flere ganger i div biler på mer eller mindre skjulte steder. Masse utendørssex, det er skikkelig pirrende! Har heldigvis ikke blitt oppdaget da, vi prøver jo å gjemme oss vekk. Har også hatt sex på et grupperom på det universitete jeg studerte :):):kline:

Gjest Gjest
Skrevet

I en heis i en boligblokk, og i livbåten på en borerigg.

Gjest Gjest
Skrevet

Har mye utendørssex på samvittigheten, og det er ganske pirrende. Ellers var nok talerstolen i Gamle Festsal, UiO, en ganske sexy opplevelse, selvom det ikke var særlig originalt.

Gjest Gjest
Skrevet
I en heis i en boligblokk, og i livbåten på en borerigg.

Med lønn da eller? Det hadde jeg iallfall, da jeg tok en hos medic på ekofisk! Ganske spennende....

Men ellers så har jeg hatt sex: Toalett på tog, bak i dobbeldekker buss, på stranden mange ganger, i heis, i åpen båt nær stavanger sentrum, i campingvogn i fart....masse steder, liker meg utendørs, er spennende d.

Gjest Charmichael
Skrevet

Tok ei på panseret sist lørdag etter å ha gitt henne haik, sted ikke nærmere angitt men det var en skog i Buskerud og skjedde mer eller mindre spontant :ler:

Ellers:

På nattoget til Bodø, i sovekupe og på do og utenfor sovekupeen.

På høyfjellet, i liten storm uten regn ved en varde.

På danskebåten i damenes lugar, mens venninna lå og 'sov' i køya under (det var litt høylytt). Sjekka mye senere opp venninna på et utested på land, som ville 'teste' meg pga. det, eller i alle fall virket det slik.

På stranda under et teppe, ikke rare greiene men hun kom i alle fall.

I vannet utenfor en badeplass, ved flytebrygga.

I et bøttekott på et hotell sent på kvelden.

I heisen på et hotell i syden på vei opp på rommet midt på dagen etter blikkontakt ved bassenget...hun var tysk: Jaaa, Helga! :tommel:

På vaskerommet i blokka der jeg bodde, men det var litt avtalt da

Gjest Gjest_jente21_*
Skrevet

Jeg har egentlig sjelden sex på "normale" plasser, som f.eks. et soverom :forvirret:

Har hatt sex i bil flere ganger, en rar opplevelse egentlig.. Det mest "spesielle" var vel midt på lyse dagen i 40 varmegrader, mens det var fare for at folk kunne komme gående forbi når som helst.. Har aldri svettet så mye i mitt liv, så er egentlig ikke å anbefale :sprettoy:

Ellers har jeg hatt sex på stranda(riktignok om natta), mens folk stadig kom gående forbi(nei prøvde ikke å skjule at vi hadde sex..), på en kai, handikapp toalett, midt i et boligfelt, på et kontor(på en skrivepult..) og på et lager...

• 1 måned senere...
Skrevet

hmm.. jeg og kjæresten har gjort det følgende steder:

*kremt*

Senga =O

Masse forskjellige steder i huset (trappa, kjøkkenet, stua, dusjen, badekar ++)

Badstu

I basseng på et hotell (var ingen andre der.)

I skogen

På toget

På en gammel nedlagt togstasjon

På stranda

På en brygge

På kontoret der jeg jobber

På et møterom på jobben

På diverse do'er

hmm... husker ikke flere i farta. =P

Hvilket som var mest merkelig/rart osv vet jeg ikke. Det kan jo dere bedømme

Skrevet

vell..

i en park

bak en kirke

i en trappeoppgang

i nabo senga til noen som sov

i en offentlig garasje

pansteret på en bil på en stoppeplass

utenfor skolen

ja det var dette jeg kom på..

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

Stort sett i senga, men det har skjedd:

- Et par ganger på toalett på utested (Oslo)

- I et bøttekott på et vandrerhjem i Paris

Skrevet

I en bil ved flere anledninger

I en trappeoppgang

På toalettet i kiosken der han jobbet

Oppe på takterrassen(mens foreldrene lå og sov i huset under)

På kjøkkenet i huset til foreldrene

På stranden

Bak et tre mens venninnen min og typen stod på andre siden(de merket faktisk ingenting)

I sengen til eksen min(dette er vel den verste, men det ligger en lang historie bak)

Ved flere anledninger i en seng/på en madrass i tilfeller hvor det var andre i rommet(men de var opptatt med sitt, kan man si)

Ja, det var vel de jeg kom på i første omgang

Skrevet

På handicaptoalettet på sykehus. Jeg var innlagt og vandret rundt med intravenøst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...