Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og kjæresten min har vært sammen et år om ikke lenge, har dere noen tips til hva jeg kan gi ham? Album har han fått tidligere, for vi var på fotballkamp i England...Han er glad i Pondus, så tenkte jeg skulle bestille et år abonnement..ellers så er han 20 år og elsker alt som heter sport, og han sitter aldri i ro;)

Alle tips kommer godt med;)

Og: tips til hva jeg kan si jeg ønsker meg? hehe..noe dere ville ønsket dere? hehe..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Jeg og kjæresten min har vært sammen et år om ikke lenge, har dere noen tips til hva jeg kan gi ham? Album har han fått tidligere, for vi var på fotballkamp i England...Han er glad i Pondus, så tenkte jeg skulle bestille et år abonnement..ellers så er han 20 år og elsker alt som heter sport, og han sitter aldri i ro;)

Alle tips kommer godt med;)

Og: tips til hva jeg kan si jeg ønsker meg? hehe..noe dere ville ønsket dere? hehe..

Eh.. Vi har alldri gitt hverandre gaver for slike dager.. Ikke engang på bryllupsdagene våre. Vi har mer fokus på å gi hverandre tid - og kan heller komme på å gå på konsert sammen for å "feire". Evtl så tar vi oss en tur ut for å spise middag sammen.

Det er kanskje annerledes når man har barn - for da travles hverdagen veldig - og man har ikke normalt anledning til å gå ut og spise sammen (uten barn).

Syntes i grunnen det er litt patetisk å kjøpe gaver ved slike anledninger jeg.. Mulig jeg er ufin nå.. Men å tenke på hva du kan ønske deg til ettårsdagen.. Hallo? Om han ikke spør hva du ønsker deg - har du da tenkt til å hinte da eller?? Det er ikke sikkert at han husker dagen engang (med mindre du har minnet han på det).

Hvis du er i et seriøst forhold (og er voksen) er det viktigste vel å sette pris på hva man har (altså mannen!)..

Gjest Gjest
Skrevet

Det er da bare hyggelig å gi hverandre ekstra oppmerksomhet på årsdager ol. Enten det er ting eller annet.

Selv er jeg mest glad i "ikke-matrielle overraskelser" som en rebusløp i området dere bor i, lage morsom middag og kle meg opp, kinobesøk osv.

Men jeg har også gitt ham gaver. En gang sydde jeg en bamse til ham. Sydde den av genseren jeg hadde på meg på vår første date og sprayet den med parfymen min. På det tidspunktet bodde vi ulike steder i landet, og han var veldig glad for å få den posten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...