Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hei! jeg lurte på om noen har kjøpt extensions fra pilus og hvilken erfaring dere eventuelt har med dette håret? Har tidligere kjøpt hår på nettet som ble stygt etter 3-4 vask og etter to-tre uker såg det rett og slett ikke ut lenger, så jeg måtte bare fjerne det. Så syns jeg dette såg veldig bra ut, men er naturlig nok skeptisk å tar imot erfaringer med takknemlighet:)
Pauline Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har kjøpt, og har god erfaring med det. Håret holder seg fint hele tida. Det kan også brukes på nytt om du steller pent med det. Stor forskjell på dette håret og det fra qxl. (Har hatt det og en gang, men fjerna det etter en uke)
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har kjøpt, og har god erfaring med det. Håret holder seg fint hele tida. Det kan også brukes på nytt om du steller pent med det. Stor forskjell på dette håret og det fra qxl. (Har hatt det og en gang, men fjerna det etter en uke) Det hørtes meget lovende ut:)..takker for svar, flere som har erfaring?
Sweetiepie Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har ikk kjøpt det, men har satt på til to kunder på jobben. Det var det verste keratinet jeg har jobbet med i min karriære som frisør.
Gjest Odense Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har ikk kjøpt det, men har satt på til to kunder på jobben. Det var det verste keratinet jeg har jobbet med i min karriære som frisør. Har du noen bedre erfaringer fra andre merker da? utenom de frisørsalongene har?
Pauline Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har ikk kjøpt det, men har satt på til to kunder på jobben. Det var det verste keratinet jeg har jobbet med i min karriære som frisør. Keratin-kvaliteter har jeg ikke peil på. Har ei veninne som er frisør som tok seg av det. Det var håret jeg uttalte meg om. Synes å huske å ha hørt eller lest det samme som du sier om keratinen derfra, men husker ikke helt. Håret er i allfall fint.
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har ikk kjøpt det, men har satt på til to kunder på jobben. Det var det verste keratinet jeg har jobbet med i min karriære som frisør. På hvilken måte da?
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Keratin-kvaliteter har jeg ikke peil på. Har ei veninne som er frisør som tok seg av det. Det var håret jeg uttalte meg om. Synes å huske å ha hørt eller lest det samme som du sier om keratinen derfra, men husker ikke helt. Håret er i allfall fint. Mistet du mange fester? og var de vannskelig å ta ut?
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har kjøpt, og har god erfaring med det. Håret holder seg fint hele tida. Det kan også brukes på nytt om du steller pent med det. Stor forskjell på dette håret og det fra qxl. (Har hatt det og en gang, men fjerna det etter en uke) Hvilken type hår kjøpte du på pilus? De har jo forskjellige sorter til forskjellig pris så lurte bare på hva du kjøpte:)
Pauline Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Festene holdet seg fint, men tok dem ut etter noen mnd og monterte dem på nytt. Har ikke erfaring med annen keratin, så jeg kan ikke uttale meg om det. Jeg hadde en type som het european hair. En veninne har nå peruvian hair. Virker som det holder seg bedre, men kan ikke uttale meg, siden jeg ikke har prøvd det.
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 16. juli 2007 #11 Skrevet 16. juli 2007 Festene holdet seg fint, men tok dem ut etter noen mnd og monterte dem på nytt. Har ikke erfaring med annen keratin, så jeg kan ikke uttale meg om det. Jeg hadde en type som het european hair. En veninne har nå peruvian hair. Virker som det holder seg bedre, men kan ikke uttale meg, siden jeg ikke har prøvd det. skjønner:) takker for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå