Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Det er åpenbart en del damer som ikke får spesielt mye mere ut av en stor enn en middels pikk. Det sier i hvert fall mange damer i trådene her og det tror jeg på. Samtidig så er det en annen gruppe som synes de for mye mer ut av en stor. Jeg lurer derfor på hvor mye bedre de synes det er med stor. Jeg er ikke interesert i den vanlige diskusjonen om hva størrelsen har å si hvor alle kan komme med synspunkter på det. Jeg spør de damene som synes at det har en god del å si HVOR MYE de synes det har å si. Er orgasmene dobbelt så store eller tre ganger så mange, er det vanskelig for deg å komme med en gjennomsnittlig, men lett med en stor. Blir du mye mere tent av en som er stor eller bare litt? Og hva hvis den er en del mindre en snittet, 10-12 for eksempel, hvordan synes dere det er?
Gjest Pax Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 (endret) Og hva hvis den er en del mindre en snittet, 10-12 for eksempel, hvordan synes dere det er? Det har ingenting å si for min del i forhold til gjennomsnittlige størrelser. (selv om noen ikke tror jeg snakker sant når jeg sier det.) En liten penis er som regel stor nok til å nå g-punktet, og de virkelig bra sexopplevelsene er hvor man har sex med hodet og ikke bare kroppen. Og da er størrelsen uvesentlig. Også får jeg litt angst av store peniser, synes de ser skumle ut. Endret 12. juli 2007 av Pax
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 For meg er det bedre med en normal gjennomsnittlig penis enn en stor en. Er den for lang er det vondt når man blir tatt hardt, er den for tjukk kan det fort bli sårt i lengden. Men jeg er glad jeg har opplevd begge deler da, da vet jeg at det ikke er noe særlig å trakte etter.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Jeg liker også gjennomsnittspeniser best. De små kan være vel så gode som store, hvis eieren kan bruke den Og lange, tynne peniser er helt håpløst for min del, de kjenner jeg rett og slett ikke. Min kjæreste har en gjennomsnittlig penis, og den er perfekt for meg, akkurat som dens eier
Gjest gjennomsnittsmann Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Svarene til dere tre som har svart hittil, stemmer helt med det jeg har erfart hittil i livet. At det finnes noen som må bli "fylt opp" ser man i andre tråder her. Men for vanlig utstyrte menn er det da ingen vits å fokusere på disse, det er da nok av andre deilige damer, slike som dere 3...
Gjest Alyx Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Jeg merker ikke noen som helst forskjell fra middels til stor når det gjelder nytelse. Små går greit også bortsett fra at de har en tendens til å dette ut og gjøre det litt klønete. MEN jeg har aldri bare sex med en pikk men med hele kroppen hans!
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Jeg liker ikke for store peniser! Da blir det bare vondt. Jeg liker dem gjennomsnittlig.nam nam slik som typen min sin...
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Slik jeg oppfattet spørsmålet, så spurte TS de som synes at store pikker er best, hvorfor de synes det er best - og hva de synes om de små. Dere middelhavsseilerne og dere som påstår at størrelsen ikke teller, var ikke spurt her.
Gjest Kvinne 19 Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 Stor - nei, funker bare ikke Middels - 10x10 - 15x13 Liten - hvis den er over 10x10 Ja, jeg har en linjal i hånda
Gjest jente 19 Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 Det går ikke å redigere innlegget mitt over? Jeg ville hvertfall si at liten og middels går greit, stor blir rett og slett for stort for meg (funker sikkert for mange andre dog)
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 Det er åpenbart en del damer som ikke får spesielt mye mere ut av en stor enn en middels pikk. Jeg spør de damene som synes at det har en god del å si HVOR MYE de synes det har å si. Er orgasmene dobbelt så store eller tre ganger så mange, er det vanskelig for deg å komme med en gjennomsnittlig, men lett med en stor. Blir du mye mere tent av en som er stor eller bare litt? Og hva hvis den er en del mindre en snittet, 10-12 for eksempel, hvordan synes dere det er? Liker store fordi da merkes de bedre. Da føler en at en blir tatt av en mann - hardt. Og det gjøres best med de litt større.
Gjest Line27 Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 En normal pikk er bedre enn en altfor stor en..... Men hodet til den som eier pikken teller mest !!
Gjest Lillelaå Skrevet 18. juli 2007 #13 Skrevet 18. juli 2007 FØr, når jeg var yngre så tenkte jeg veldig jo større jo bedre. Men tror det var fordi jeg egentlig ikke hadde noe forhold til sex, og trodde det var riktig at det skulle føles som om man ble fylt opp,for da følte jeg noe.... Kjæresten min nå har nok en av de minste jeg har vært borti, og i begynnelsen så syntes jeg det var litt kiipt. Men så begynte jeg å kjenne etter hva han gjorde, at det var godt og ikke vondt.... Så nå kan jeg si meg enig i at størrelsen ikke teller... Men ja, jeg blir ekstra kåt av å se en stor fin pikk....
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #14 Skrevet 19. juli 2007 Jeg liker også gjennomsnittspeniser best. De små kan være vel så gode som store, hvis eieren kan bruke den Og lange, tynne peniser er helt håpløst for min del, de kjenner jeg rett og slett ikke. Min kjæreste har en gjennomsnittlig penis, og den er perfekt for meg, akkurat som dens eier Hvor tynn skal den være for å være for tynn? Har 12-13 cm, er det bra?
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #15 Skrevet 19. juli 2007 Hvor tynn skal den være for å være for tynn? Har 12-13 cm, er det bra? Var jeg som skrev posten her, og 12-13 cm er tykkelse! Glemte å si det.
Gjest Gutt19 Skrevet 22. juli 2007 #16 Skrevet 22. juli 2007 Det er fakta at størrelsen har noe å si. Det sier seg selv at en stor penis vil gi større glede for en kvinne, men selvsagt ikke for stort.
Yme Skrevet 23. juli 2007 #17 Skrevet 23. juli 2007 (endret) Var jeg som skrev posten her, og 12-13 cm er tykkelse! Glemte å si det. Tror det er gjennomsnitlig. Edit: Vil bare legge til at min er 20 cm rundt, og 2 cm lang... Nesten som en snusboks. Endret 23. juli 2007 av Yme
rangi Skrevet 23. juli 2007 #18 Skrevet 23. juli 2007 Hvor tynn skal den være for å være for tynn? Har 12-13 cm, er det bra? Altså, nå har jeg jo ikke målt disse tynne penisene, men jeg er ganske sikker på at de har vært mye, mye tynnere enn 12-13 cm. Er ikke 12-13 cm i tykkelse ganske gjennomsnittlig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå