Gjest Miss Fishy Skrevet 16. mars 2003 #1 Skrevet 16. mars 2003 Ja, æ e da altså singel. Har vært det snart et år nå. Og tro meg, det er nada å trakte etter. Jeg bor i en by der andelen single mennesker i alderen 25-33 tenderer mot 0. De over 33 finnes det mange av (fraskilte helgepappaer). Alle sier at det er så fint å være singel. Hva er det jeg "miss out" på? Jo, ja, stemmer. Jeg har hatt en one night stand. å wei! Jeg er så LEI av venner som sier de misunner meg! Kan noen fortelle meg hva som er så flott med å være singel, her, og hvorfor så mange sier de misunner meg? Miss Fishy
Gjest Starya Skrevet 16. mars 2003 #2 Skrevet 16. mars 2003 Nei, si det du.. Selvsagt er det jo en fordel å kunne la sure sokker slenge hvor man vil, så lenge man vil, men eller..? beats me...
Gjest Embla s Skrevet 16. mars 2003 #3 Skrevet 16. mars 2003 å, jeg kan godt liste opp en rekke fordeler ved å være singel (så vel som fordeler ved å være i forhold, selvfølgelig)..
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #4 Skrevet 17. mars 2003 Det er bedre å være singel enn å ta første og beste PERSON som dukker opp! Mange venninner som tar til takke med HVASOMHELST fordi de ikke takler å sovne alene, ta egne avgjørelser eller rett og slett være litt for seg selv(uten en annen å ta hensyn til HELE tiden) Zloty
Gjest sexysadie Skrevet 17. mars 2003 #5 Skrevet 17. mars 2003 Jeg kan bare snakke om meg selv angående singeltilværelsen og jeg har det storartet!!
Murvel Skrevet 17. mars 2003 #6 Skrevet 17. mars 2003 Det er vel fordeler og ulemper med alt :o Jeg har trivdes like godt både med og uten mann......
Anie Skrevet 17. mars 2003 #7 Skrevet 17. mars 2003 Jeg skjønner absolutt hva du mener miss fishy, og har vel ingen spesielle svar å gi på det. Men et lite tips..... Bli ikke sammens med noen bare for å bli det... Uansett hvor "desperat" du vil føle deg.
Bimbo Skrevet 17. mars 2003 #8 Skrevet 17. mars 2003 Selv ser jeg ingen fordeler med det å være singel- men det er fordi jeg har funnet en jeg er fornøyd med på alle måter og virkelig elsker. Det er myyye bedre å være singel enn å være i et forhold som ikke føles 100% riktig
Nelle Skrevet 17. mars 2003 #9 Skrevet 17. mars 2003 Det er bedre å være singel enn å ta første og beste PERSON som dukker opp! Mange venninner som tar til takke med HVASOMHELST fordi de ikke takler å sovne alene' date=' ta egne avgjørelser eller rett og slett være litt for seg selv(uten en annen å ta hensyn til HELE tiden)[/quote'] Jeg kan ikke få sagt hvor enig jeg er i dette!! Tror rett og slett det er mye av grunnen til at så mange forhold går til helvete. Folk blir rett og slett sammen på HELT feil premisser. Jeg har sett forholdsvis mange av de forholdene som Anonym beskriver... Nelle
Nelle Skrevet 17. mars 2003 #10 Skrevet 17. mars 2003 ...og det gjelder ikke bare jentene. Finnes nok av tøffelhelter der ute. Nelle
Kristian (71) Skrevet 17. mars 2003 #11 Skrevet 17. mars 2003 Friheten til å gjøre akkurat hva man vil, når man vil :D men så kommer det til punktet hvor man vil noe mer, og da er det ikke så bra å være singel alikvel
Gjest Turi Skrevet 18. mars 2003 #12 Skrevet 18. mars 2003 Fordeler med å være singel (i en samboers øyne): - Frihet til å gå dit du vil når du vil med hvem du vil, uten å si fra til noen - dvs. mulighet til å være impulsiv - Det er like ryddig i huset når du står opp som når du la deg - Ingen blir sure om du kommer hjem klokka 6 om morgenen etter det som bare skulle være "eeeen øl" med en venninne - Det ligger aldri klær i en krøll ved siden av sengen - Ingen plasserer urinprøveglass sammen med dine ansiktskremer - Ingen gisper forurettet når du har shoppet klær for 3 000 kroner - Man slipper å se sport på TV om man ikke vil - Man kan se alle de teite TV-seriene man vil uten at noen klager - Skal man ha noe gjort kan man bare gjøre det selv. - Dolokket står aldri åpent (GUD så kaldt det porselenet er om natten!!) Jeg ville ikke vært singel - har en topp samboer. Men jeg kunne kanskje tenke meg en singel dag en gang i blant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå