Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer det vel mer av dette nå fremover, men sekken som snuppa har nå er helt ødelagt, og det er greitt å ha det selv om hun nå skal ha ferie.

Noen som har forslag til noen fine sekker til en 2 åring ? Gjerne på linkre på nettet.

Hun trenger også matboks, og er ute etter forslag der også. Det trenger så klart ikke være på nettet, kan være i butikker også.( Oslo ) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

B

Endret av Kosemose
Skrevet

anbefaller den lille Beganssekken

Skrevet

Nbefaler også den lille Berganssekken. Viktig at sekken sitter godt på ryggen hennes når de feks. skal gå på tur og skal ha med egen sekk

Skrevet

Ja, det gjør jeg også. Den er kanskje litt dyrere enn andre sekker, men er virkelig verdt pengene. Jeg kjøpte sekken til gutten min da han begynte i barnehagen som 1 1/2 åring, og den er like fin idag etter 4 års bruk i barnehagen. Sekken sitter utrolig godt på ryggen, og har magebelte og stropper over brystet som gjør at sekken blir lettere å bære for en liten tass.

Skrevet

Ja, den mener jeg de har på Rudo til småbarn, om jeg ikke tar helt feil. Eller så har de den kanskje på sportsbutikker? Den er fin ja, kanskje jeg skal ta en titt til på den.

Takk for tipset. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis de bruker sekk på tur så er Bergans absolut å anbefalle. Ellers har de fine to fine sekker på Monogramservice.no. Med reflekser, navn og bryststropp(iallefall på den minste)

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

En god sekk er viktig!

Jeg er 15 år, å har prøvd mye rart oppgjennom tidene, det finnes mye forskjellig også!

Jeg anbefaler en tur på en sports butikk, der de selger bergans!

Bergans sekkene er lette, gode på ryggen og romslige .. Finnes i mange forskjellige str.

Matbokser selges over alt omtrent, leke butikker, notabene (slike butikker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...