Gjest Blad-blondie Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Hei.. Jeg er blond på dette med blader.. (Jeg tenker Cosmopolitan, Woman, Det Nye, Mag, Inside etc) Skal møte min søster i "syden" (hun er der allerede dro 7.juli) og hun er stor fan av blader. Tenkte jeg skulle kjøpe med de som hadde kommet ut etter at hun dro til henne... Men hvilke er det? Det står jo ikke på bladene når de kommer ut? (er det tirsdager som er bladdag fortsatt?). Står bare nr8, 2007.. Men det hjelper jo ikke meg når jeg ikke vet når dette nummer 8 kom ut! Kan dere være så snill å hjelpe meg?!
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Det er mandag som er blad-dag nå. Det Nye kom ut denne mandagen 9.juli, så det er jo et blad som er kommet ut etter at hun er reist. Nå vet ikke jeg når du skal dra selv, men regner med at det kanskje ikke er så lenge til? Nytt Mag kommer iallefall ut mandag 30.juli (aner ikke når det som er i salg nå kom ut). Ellers er det jo bare å se på de ulike aktuelle bladene i butikken og spørre de om litt hjelp til om bladet er kommet ut nå eller om det allerede var i salg før 7.juli.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Tusen takk for svar! Jeg prøvde å åspørre i butikken.. Men de var ikke så hjelpsomme.. Får prøve en annen butikk neste gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå