Gjest Manjai Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Er det noen av dere som har det? Er dere fornøyd? Jeg lurte på å stikke innom Bikbok en dag for å se, men rekker det aldri. Så jeg tenkte jeg kunne høre om dere liker det Er mønsteret stilig? Er det stort? Blir det fint på?
gizmoo Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har det sjalet, og bruker det kjempemye... skikkelig fornøyd. Sjalet er ganske stort, og blir kjempe fint på. Er litt 50-60 talls stil over det syns jeg. Mønsteret er noe som ligner på planter og et ansikt. Skikkelig fint. Anbefales! Pluss at man redder litt regnskog Vet hvem hun er hun som har designet det, og hun er kjempeflink
Gjest gloria Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 kjempefint sjal som støtter en god sak! tror der i mot at mange butikker er rimelig utsolgt, så jeg ville satt opp tempo litt for å få tak i et.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Takk for svar Da kjøper jeg et i morgen! Satser på at jeg blir like fornøyd som dere
royaltrux Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Typisk! Jeg kjøpt en annen blad isteden denne måned...noen som kan fortelle hva denne regnskogsjalet er? Hvordan ser den ut osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå