Gjest Gjest_thomas_* Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 jobbet sammen med en jente, og hun hadde så fine pupper at jeg ikke klarte å unngå å feste blikket. Etterhvert virket det som om brystvortene ble stive når hun la merke til at jeg nokså diskret så på puppene hennes. Spørsmålet er om dette kan være tilfelle, eller om det var rent tilfeldig. Vi var innendørs, så det var ikke fordi det var kaldt.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Det var nok tilfeldig ja. Stive brytvorter kan oppså helt plutselig.
Firvill Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Dere mannfolk tillegger brystvorter ALT for mye mening. Brystvorter kan bli stive uten grunn, og bli myke igjen selv om de blir stimulert. Det er som regel rimelig tilfeldig. Det er i hvert fall ikke noe tegn på at hun vil ha deg.
Gjest Lady M Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Nok en puppefiksert mann. Men vet du, at hun reagerte sånn kan like gjerne være av ubehag og vemmelse. Kvinnenes bryster motsvarer ikke mennenes penis. Men du kan jo spørre henne. I verste fall får du en :blaaveis: , i beste fall har du rett i dine mistanker (forhåpninger).
mysan Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Og hun KAN ha funnet det pirrende at du smugtitter på brystene hennes.
Gjest StockDama Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Kanskje ekkelt, kanskje pirrende, kanskje de bare gjorde det uten grunn.... du får spørre så får du vite XD
Gjest Pax Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har aldri fått stive brystvorter kun ved at noen har sett på dem.
Gjest Lady M Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Kanskje de bare stirret tilbake... Ja sikkert! Hihihi, skal si dere damer overgår dere sjøl i morsomheter ikveld her på KG. Lenge siden jeg har ledd så godt av flere tråder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå