Gå til innhold

liker du det røft?

Fremhevede innlegg

Gjest henry
Skrevet

Inntrykket etter å ha lest en del tråer på kvinneguiden, er at de fleste jenter liker røff sex, dvs å bli dominert. Jeg vet at hun er sammen med liker dette, men er det noen som har noen tips i forhold til å være dominant. Har ikke så mye erfaring med dette, og ønsker å overraske henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Inntrykket etter å ha lest en del tråer på kvinneguiden, er at de fleste jenter liker røff sex, dvs å bli dominert. Jeg vet at hun er sammen med liker dette, men er det noen som har noen tips i forhold til å være dominant. Har ikke så mye erfaring med dette, og ønsker å overraske henne.

Det beste jeg liker når typen min skal dominere og ta kontroll, er når vi har misjonærstillingen. Han tar tak i armene mine på en bestemt måte og legger de på madrassen i mitt hodehøyde. Så holder han meg nede mens han tar meg hardt.

Ellers så er det utrolig opphissende å bli revet av klærna, dyttet ned på senga og "bli overfalt" med denne "arm-kontrollen".

Gjest Gjest
Skrevet

Enig i dette over, dette liker jeg også.

Dessuten anbefaler jeg håndjern. Det er utrolig opphissende. Spesielt om man har en seng man kan lenkes fast til, en hånd ved hver stolpe. Elsker det!

Gjest Gjest
Skrevet

Doggy med harde klaps på rumpa underveis ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Det beste jeg liker når typen min skal dominere og ta kontroll, er når vi har misjonærstillingen. Han tar tak i armene mine på en bestemt måte og legger de på madrassen i mitt hodehøyde. Så holder han meg nede mens han tar meg hardt.

Ellers så er det utrolig opphissende å bli revet av klærna, dyttet ned på senga og "bli overfalt" med denne "arm-kontrollen".

ENIG ;D

Gjest Gjest
Skrevet
Inntrykket etter å ha lest en del tråer på kvinneguiden, er at de fleste jenter liker røff sex, dvs å bli dominert.

Absolutt! :)

Hvis du ser denne filmen her http://www.imdb.com/title/tt0250468/

vil jeg tro du får noen hete og fine tips.

Bare for ordens skyld: mannen i hovedrollen er ikke en slem fyr, hun som har ødelagt det meste for folk i filmen er hans søster. Dette for å si at røffhet ikke må forvekslet med slemhet.

Gjest Gjest
Skrevet
Doggy med harde klaps på rumpa underveis ;)

enig med det og;)

Gjest Tåka
Skrevet

Både og! Liker å være dominant også jeg da. dessuten digger mannen min at jeg omtrent "voldtar" ham ;)

Men å ligge på ryggen å bli nipult mens han holder armer og ben fast på meg er heller ikke å forakte! :sjarmor:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Liker best at jeg er den dominante jeg da hehe. Holde han fast i sengen, gjerne litt håndjern og styre han litt.

Gjest koosejenta
Skrevet
Liker best at jeg er den dominante jeg da hehe. Holde han fast i sengen, gjerne litt håndjern og styre han litt.

Samme her..det er jeg som gjør det røft..liker å binde han fast,tvinge han til å gi meg en orgasme,,snu han på mage,knulle han hardt;)med strap on;)

Gjest Gjest
Skrevet

Melder du deg inn i Smil får du masse tips der.. ;)

Skrevet

Riv litt i håret! Ikke sånn at hårtjafser faller av, men f.eks når han tar deg bakfra kan han dra deg litt i håret bakover.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Riv litt i håret! Ikke sånn at hårtjafser faller av, men f.eks når han tar deg bakfra kan han dra deg litt i håret bakover.

Enig her :) Og det med å holde fast hender og rive av klærne. Moro når mannfolka "tar for seg" :ler: Så lenge det er noen man stoler på, selvsagt. Tror ikke jeg hadde satt så veldig stor pris på det hvis en ONS som jeg hadde truffet samme kvelden plutselig dyttet meg ned i madrassen, reiv av meg klærne og holdt meg fast. Da ville det nok vært litt lett å tenke at dette grenser til voldtekt.

Gjest koosejenta
Skrevet
Melder du deg inn i Smil får du masse tips der.. ;)

Jeg er allerede der hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...