Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 7. juli 2008 #21 Skrevet 7. juli 2008 Jeg betaler 2000-2500,- på selve dagen, og hundre kroner for prøvetimen. Da er det inkludert oppsett (bare krølles og dras bakover), make-up, påkledning o.s.v., og de har innhentet midlertidig tillatelse til å servere champagne/vin I tillegg betaler jeg et sted mellom 5-800 for oppsett og sminking av forloveren min.
Gjest DropIn Skrevet 7. juli 2008 #22 Skrevet 7. juli 2008 Der jeg jobber tar vi 2500,- Dette inkluderer prøvetime og makeup:) Har skjønt at jeg er litt seint ute, men rett på sak; Er det noen vet om en bra frisør som fikser både hår og sminker i Lørenskog/Skedsmo området? Jeg har ringt rundt i flere dager og har faktisk fått napp flere steder, men synes det er vanskelig å velge når jeg ikke har fått noen anbefalinger fra noen. Man kan jo tro at det er tryggest å gå for de mest anerkjente, men de ligger gjerne i den øverste prisklassene også...
Gjest DropIn Skrevet 7. juli 2008 #23 Skrevet 7. juli 2008 Der jeg jobber tar vi 2500,- Dette inkluderer prøvetime og makeup:) Hvor er det du jobber hen da? Høres ikke så ille ut...
zilje_k Skrevet 8. juli 2008 #24 Skrevet 8. juli 2008 Hvor er det du jobber hen da? Høres ikke så ille ut... Jeg jobber i Gjøvik. Dette inkluderer også påkledning (har eget rom for dette) og litt mat (til brud og forlover) i løpet av dagen. Man kan også komme en eller flere dager før for å henge av seg kjolen:)
Gjest maylen Skrevet 16. juli 2008 #25 Skrevet 16. juli 2008 Der jeg jobber tar vi 2500,- Dette inkluderer prøvetime og makeup:) Det var jeg som skrev at det ble kostende 4700,nå har jeg diskutert med frisøren så bysta fyker her og fikk det ned til 3500,..he he,...takket være alle innlegg her=) Tusen takk=)
Gjest Rikke Monjor Skrevet 15. august 2008 #26 Skrevet 15. august 2008 Jeg er makeup artist og tar vanligvis 1000 kr for makeup+prøvetime. noen ganger tar jeg også forloveden med i prisen hvis makeupen er enkel. noe dyrere enn det er unødvendig å betale... med mindre det er veldig spesielt
Markjordbær Skrevet 15. august 2008 #28 Skrevet 15. august 2008 (endret) wow, så lite dere betaler! Jeg betalte tilsammen 5388kroner! Dette var altså: -brudepynt (prøvetime, hår, parafinbad for hendene, musserende vin, mat (salat og brød), diverse frukt, kjeks og sjokolade tilgjengelig til enhver tid...): 3100 -make-up: 599 -Lipgloss (som jeg kjøpte og tok med meg): 150 -hår forlover: 690 -make-up forlover: 599 -mat til forlover: 250 Dette var i Stavanger Endret 15. august 2008 av Markjordbær
Jade Skrevet 15. august 2008 #29 Skrevet 15. august 2008 Du betalte da bare 3700 for hår/sminke for bruden (jeg tok ikke med lipglossen, da sminke på munnen sikkert var inkludert i de 599,-...) De fleste av prisene her er jo uten forlover. Har de ikke konkurranse i Stavanger? Eller var denne salongen spesielt bra?
Solstrålejenta Skrevet 15. august 2008 #30 Skrevet 15. august 2008 Jeg er så heldig at jeg får begge tingene gratis... Fant akkurat ut onkelen til min kjære vil komme til hotellet og ordne håret mitt -han er frisør og ordner tydeligvis alle bruder i familien sitt hår Sminke skal ei venninne av meg som skal ta brudesminkekurs ordne, så da har jeg de tingene i boks
Meteline Skrevet 15. august 2008 #31 Skrevet 15. august 2008 1500,- for brudemakeup, hårstyling, prøvetime, forming av bryn og leppestift. tettsted på østlandet.
lotta80 Skrevet 15. august 2008 #32 Skrevet 15. august 2008 Hun jeg er forlover for skal betale 2000 kr tror det er inkl prøvetime. Jeg må betale for oppsetting av mitt hår, men det er kun 400 kr tror jeg. (Holmestrand). Vi får inkl frokost/lunch, champagne og brus mens vi blir ordnet. Har salongen for oss selv og får hjelp til all pynting.
Gjest Tip Skrevet 17. august 2008 #33 Skrevet 17. august 2008 Jeg skal sminke meg selv. Har vært å kjøpt sminke hos estitique og fikk veiledning av dem gratis. Hun var makeup-artist og hudpleier.
Markjordbær Skrevet 17. august 2008 #34 Skrevet 17. august 2008 Du betalte da bare 3700 for hår/sminke for bruden (jeg tok ikke med lipglossen, da sminke på munnen sikkert var inkludert i de 599,-...) De fleste av prisene her er jo uten forlover. Har de ikke konkurranse i Stavanger? Eller var denne salongen spesielt bra? Det er flere her som har skrevet at prisen ble rundt 3000 inkl forlover, evt 3500... Et sted var det ca 3000 inkl både forlover og mora... Men men... Ja lipglossen kan kanskje tas utenom, frisøren sa på forhånd at jeg kunne ta med en selv om jeg hadde en/fant en jeg likte, men det gjorde jeg ikke... Konkurranse? Jo det vil jeg tro. Jeg har så lite erfaring med frisører (alltid blitt klippet av bestemor eller søster og farger håret selv). Jeg spurte foloveren min om hun ville anbefale noen, og da sa hun at hun hadde hørt denne salongen var bra. Så da gikk jeg for den. Jeg aner ikke, men resultatet ble jo bra! Og vi hadde det veldig gøy de 4 timene vi var der. Ble skikkelig skjemmet bort med frukt og sjokolade og kjeks og musserende! Så var vel kanskje verdt det :-) Venter nå på kredittkortregningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå