Stine66 Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 (endret) Hei. Lurer bare på hva som er "normal"pris på frisør + make-up til brud. Hvor mye betalte dere? Like viktig er vel HVOR dere var, siden prisene varierer mye fra by til land. Endret 11. juli 2007 av Stine66
kathrine79 Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Hei. Lurer bare på hva som er "normal"pris på frisør + make-up til brud. Hvor mye betalte dere? 2000,- + prøvetime
BrudBergen Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Tror prisen varierer mye avhengig av om du skal gifte deg i en by eller et mindre sted. I Bergen ligger prisen på ca. 3000 kr. Funnet et sted som har timepris på 600 kr, så da spørs det hvor mye avansert frisyre du skal ha...
t-schnuppa Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Hei! Hos Studio Freestyler i Fredrikstad, betaler jeg 2100kr, inkl.prøvetimen Synes ikke d var så ille jeg..
Gjest 3llie Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 (endret) Jeg betaler 3000,- inkludert prøvetime. Dette er med forlover. Sted: Modern Design i Larvik. De har eget rom for brud med forlover så vi får være litt i fred. Endret 11. juli 2007 av 3llie
Floja Felíz Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Her blir det nok ca. 3000.- + prøvetime. (Ålesund)
Frk.L Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jeg ender nok opp på ca 3000,-. Men det er prøvetimen, min frisyre, forlover og mamma. I tillegg får vi salongen for oss selv og skal skifte og alt der. Stort sett all tid fra jeg står opp til vielsen begynner blir tilbragt i frisørsalongen.. Dette er litt utenfor Oslo. Endret 12. juli 2007 av Frk.L
Gjest Gjest_Snuppa_* Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 3500,- for prøvetime med farging av håret (det koster jo 500,- eller noe til vanlig), hår og make-up, og jeg skiftet også til kjolen hos frisøren. Frisøren holdt stengt for alle andre kunder mens vi var der, kan tenke meg at de gikk glipp av en del inntekt på en lørdag mellom kl 10 og 13... Dette var et tettsted på vestlandet.
puls Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Hei. Lurer bare på hva som er "normal"pris på frisør + make-up til brud. Hvor mye betalte dere? Like viktig er vel HVOR dere var, siden prisene varierer mye fra by til land. Eg skal berre ha make-up, og betaler 500 kr for det (inkl. prøvetime) litt utanfor Bergen sentrum. Eg har ein frisør blant gjestene, så han sett opp håret mitt gratis Hjå frisøren eg pleier å bruka i Bergen sentrum skulle dei ha 2900 kr inkl. prøvetime, men eg ser at dei har noko som heiter brudeoppsetting kort (1,5t) til 1500 kr. Så det spørs jo kor avansert frisyren er.
Gifteklar:) Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 Betaler 235 kr halvtimen for brudefrisering og sminke, og 195 kr halvtimen for forloveren min. Til meg regner de med 2-3 timer, og ca 1/2 time til forloveren. Har vært på prøvetime, varte ca 1 time. Da så vi på tilbehøret, fant ut sånn ca hårfrisyre og sminke, og nappet øyenbryn. Da betalte jeg 285 kr. Dette er i Nord-Trøndelag, tettsted.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 Idag fikk jeg prisen 4700,holdtpå å fikk sjokk,skal gifte meg 080808,så jeg skal ha prøvetime på onsdag pga vi skal ta bilder på forhånd,sette opp håret da på fredag.Men så ville ho at jeg skulleha prøvetime noen dager før prøvetimen,sånn at ho fikk prøve seg frem,sånn at det ble bra på dagen jeg skulle fotografere meg...skjønner ingenting,...sa det til ho,men det var det ho ville.Dette er også uten sminke,da jeg har ei venninnesom skal sminke meg. Frisørsalongen jeg skal sette opp håret mitt på ligger ikke i by,men på bondelandet,..så dere kan skjønnejeg fikk sjokk. Hva synes dere?4700 Kroner...hm
Gjest Jean Skrevet 2. juli 2008 #12 Skrevet 2. juli 2008 Idag fikk jeg prisen 4700,holdtpå å fikk sjokk,skal gifte meg 080808,så jeg skal ha prøvetime på onsdag pga vi skal ta bilder på forhånd,sette opp håret da på fredag.Men så ville ho at jeg skulleha prøvetime noen dager før prøvetimen,sånn at ho fikk prøve seg frem,sånn at det ble bra på dagen jeg skulle fotografere meg...skjønner ingenting,...sa det til ho,men det var det ho ville.Dette er også uten sminke,da jeg har ei venninnesom skal sminke meg. Frisørsalongen jeg skal sette opp håret mitt på ligger ikke i by,men på bondelandet,..så dere kan skjønnejeg fikk sjokk. Hva synes dere?4700 Kroner...hm Hørtes forferdelig dyrt ut, særlig hvis det er bare hår...! Selv betaler jeg 550 for prøvetime og 2400 for full for behandling i dagene før bryllupet, make- up og hår på den store dagen. Arbeidet gjøres av offisiell stylist for Agape i Hamar.
Blid Skrevet 2. juli 2008 #13 Skrevet 2. juli 2008 Jeg skal betale ca 3500,- Det er da med sminke til forlover og meg, samt frisering av oss begge pluss min 10 år gamle datter. Vi har alle vært på gratis prøvetime med frisering, og jeg har vært enda en gang for å ta sminken også. Dette hadde ikke kostet oss noe dersom vi ikke hadde vært fornøyde. Vi får champagne og ost og kjeks mens vi sitter der. Hele formiddagen går med til dette. Da syns ikke jeg at prisen er så gal. Det er i en by utenfor Oslo.
Hardangerbrud Skrevet 3. juli 2008 #14 Skrevet 3. juli 2008 Hei, jeg skal betale 2500,- for hår og sminke, skifter og gjør alt i salongen. Forlover var fra 500,- og oppover alt ettersom hvilken type frisøyre det var. Dette er i Hardanger, Ullensvang. Har sjekket masse i Bergen og der lå det på rundt 3000,- tror det er ganske vanlig.
Disco Biscuit Skrevet 3. juli 2008 #15 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har faktisk ikke sjekket opp noe priser i det hele tatt på den biten her... Visste ikke at det var så dyrt... Men så får jo jeg en venninne til å ta den biten for meg også da
DDuck Skrevet 3. juli 2008 #16 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har frisørsalong og tar 2000-2500,- inkl. prøvetime, sjampis og frukt, make-up, mulighet for å la kjolen henge her og få skiftet på dagen (det er veldig greit å bare levere kjolen med alt utstyr hos frisøren noen dager i forveien slik at man slipper å tenke på det på morgenen). klipping/farging etc. kommer utenom, men det må jo gjøres noen uker før dagen helst
Gjest DropIn Skrevet 5. juli 2008 #17 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har frisørsalong og tar 2000-2500,- inkl. prøvetime, sjampis og frukt, make-up, mulighet for å la kjolen henge her og få skiftet på dagen (det er veldig greit å bare levere kjolen med alt utstyr hos frisøren noen dager i forveien slik at man slipper å tenke på det på morgenen). klipping/farging etc. kommer utenom, men det må jo gjøres noen uker før dagen helst Det høres absolutt ikke ille ut.... Hvor er det du holder til? Jeg skal gifte meg 23.08.08 og frisøren er ikke helt på plass... Bryllupet skal være i Oslo.
DDuck Skrevet 5. juli 2008 #18 Skrevet 5. juli 2008 Jeg er nok ikke nedi Oslo nei... Holder til litt sør for Bodø..
Jade Skrevet 7. juli 2008 #19 Skrevet 7. juli 2008 Idag fikk jeg prisen 4700,holdtpå å fikk sjokk,skal gifte meg 080808,så jeg skal ha prøvetime på onsdag pga vi skal ta bilder på forhånd,sette opp håret da på fredag.Men så ville ho at jeg skulleha prøvetime noen dager før prøvetimen,sånn at ho fikk prøve seg frem,sånn at det ble bra på dagen jeg skulle fotografere meg...skjønner ingenting,...sa det til ho,men det var det ho ville.Dette er også uten sminke,da jeg har ei venninnesom skal sminke meg. Frisørsalongen jeg skal sette opp håret mitt på ligger ikke i by,men på bondelandet,..så dere kan skjønnejeg fikk sjokk. Hva synes dere?4700 Kroner...hm Ja, dette var sjokkerende høy pris! Jeg betaler 3000 for håroppsett og sminke. Prøvetime er også inkludert. Dette er rett utenfor Bergen. Er frisøren din generelt dyr? Håper for din skyld at det er flere frisører i nærheten. Hvis ikke, kan vel mangel på konkurranse være grunnen til denne (frekke) prisen.
zilje_k Skrevet 7. juli 2008 #20 Skrevet 7. juli 2008 Der jeg jobber tar vi 2500,- Dette inkluderer prøvetime og makeup:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå