Titta Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg var på LaSenza og kjøpte nytt undertøy idag. Gikk først å tok den størrelsen jeg vanligvis bruker, men det var langt fra stort nok. Endte opp men en BH som var 2 cup'er større enn mine andre bh'er (men samme vidde). Jeg har jo hørt at de fleste bruker for liten størrelse osv, men synes dette var litt voldsomt? Plukket bare selv, så ble ikke målt eller noe. Størrelsen jeg vanligvis bruker fikk jeg ikke på meg engang. Er LaSenza spesielt små? Eller er det Lindex ol som er store?
Miel Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har kjøpt samme størrelse på LaSenza som alle andre steder, men det har da bare vært "vanlige" bher. De var ikke veldig "utstoppet", de du kjøpte? Da hender det man må opp en cupstørrelse.
Titta Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Kanskje de to jeg prøvde var litt spesielle i modellen da. Var helt vanlige bh'er egentlig, ikke noe spesiell padding i de eller noe sånt
Gjest Tweek Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har sånn korsettaktig greie jeg har kjøpt på la senza. Puppene mine tyter bittegranne, men resten passer fint. Så er litt merkelig det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå