Gjest Pet Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Nå har min nyinnkjøpte Robomop gjort husarbeid for meg i en halvtime mens jeg har lagd middag! Denne virker! Tok med seg utrolige mengder kattehår og masse hybelkaniner og det er ikke lenge siden jeg støvsugde! Helt genialt! I Robomop!
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Problemet er ikke støvsuging, men å ha det ryddig nok på gulvet til at en sånn dings kan gjøre noen nytte for seg. Jeg ville heller hatt en rydde-robot
Arkana Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg tror en slik fungerer bedre om man ikke har så stort hus kanskje? Med mange rom innbiller jeg meg at jeg hadde brukt mer tid på å sjekke når den er ferdig og så flytte den rundt istedet for å ta en rask tur med tørrmopp på egen hånd.
Gjest Pet Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Jeg tror en slik fungerer bedre om man ikke har så stort hus kanskje? Det er ihvertfall ikke tilfellet, for jeg var på omvisning på Det Kgl. Slott i forrige uke og der hadde de en Robomob. Den fløy rundt bena på oss. Det var der jeg fikk ideen til å kjøpe en!
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Oi, det så smart ut! Har jo sett slike støvsugere med samme prinsipp, men de har vært mye dyrere, Har den sensorer slik at den ikke stanger bort i alt mulig? Ble fristet nå ...
MiniMjau Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 synes katten/hunden denne er fin? ser for meg en skrekkslagen katt hjemme hos meg..... Stopper den når den støter på ting?
Gjest Pet ikke innlogget Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 synes katten/hunden denne er fin? ser for meg en skrekkslagen katt hjemme hos meg..... Stopper den når den støter på ting? Pusen var litt skeptisk og ville ikke komme inn fra verandaen mens den holdt på... Den snur og kjører en annen vei når den støter på ting. Det er en ball i midten som ruller rundt. Det er ikke en støvsuger, men en støvtørker og det er ingen motor som bråker. Jeg kommer ihverfall til å bruke den masse, den var mange turer under sofaen og tok med seg endel hybelkaniner derfra.
aimee Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Så artig! Jeg har sett denne flere ganger, men ikkr turt å kjøpe den Men den funker altså? Og hvordan reagerer pus når denne roboten begynner å surre rundt?
Gjest Pet ikke innlogget Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Så artig! Jeg har sett denne flere ganger, men ikkr turt å kjøpe den Men den funker altså? Og hvordan reagerer pus når denne roboten begynner å surre rundt? Pusen min var skeptisk, men ikke redd. En venninne av meg har tre katter, to synes den er morsom men en av dem er redd den. Det kommer vel litt an på katten, tenker jeg. Tror min vender seg til den, hun er ikke redd støvsugeren så jeg regner med at det går seg til med denne også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå