Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 jeg er bleik i ansiktet - har alltid brukt masse sminke.... kroppen er brun... vil så gjerne bli naturlig brun i ansiktet også... tenkte å ha på lit selvbruner før jeg setter meg i sola. er det nok å peele huden, og hvor ofte, eller må jeg ha noe dyprens også??? kan ikke sånt....
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Grunnen til at man gjerne blir litt blekere i ansiktet er jo at man ofte er flinkere til å peele der enn på kroppen. Pluss at om man bruker masse sminke med høy solfaktor og ansiktskrem med høy spf så har man jo tilslutt høyere faktor i ansiktet enn på kroppen. Men slutt for all del ikke med det. Ha bare litt mer tålmodighet med å få farge i ansiktet;) Uansett er det naturlig at man får mer farge noen steder enn andre.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 men jeg har ikke litt farge engang.... jeg er hvit!!!!!!!!! hvor ofte peeler dere huden om sommeren? bruker dere andre renseprodukter i tillegg? åpnes porene ved bare peeling?
Gjest Deception Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg vil foreslå en ansiktskrem med litt selvbruner, så får du fin farge uten å skade huden. Jeg er selv mye lysere i ansiktet enn på resten av kroppen, men orker ikke å krampesole meg for det, for resultatet er ofte fregner/pigmentflekker enn jevn, fin brunfarge. Jeg anbefaler Clarins Liquid Bronze, som gir en lett, jevn farge som er troverdig. Pris ca 220?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå