Gå til innhold

Til dere med Sjokoladefontene

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg leste her og fikk også dødslyst på sjokoladefontene!!!!!

Sjekket på sjokoladefossen.no Der kostet en pakke ca 4700 kroner. Det var visst den dyreste, og den de anbefalte. Synes det var litt dyrt jeg da. Men jeg har sååå lyst på, men sambo bare rister på hodet...

Så da blir det vel ikke, om ikke noen kommer med et tips om noe billigere noe da...

giftet meg for 3 uker siden og vi hadde sjokoladefontene ved siden av kakene. kostet ca 300-400 kr på gooba.... når vi kjøpte gikk vel de fleste for den prisen tenker jeg... tror det enkleste er å søke på sjokoladefontene på nettet og se hva du får opp, har sett det andre steder også men husker ikke hvor men det ligger på ca 500 kr... men da har man den jo til senere anledninger også, bursdager osv.... til

Når det gjelder hvilken frukt, hadde vi en liten prøvesmaking hvor vi bestemte.... tror det meste var litt syrlige ting... druer var kjmepegodt blant annet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
giftet meg for 3 uker siden og vi hadde sjokoladefontene ved siden av kakene. kostet ca 300-400 kr på gooba.... når vi kjøpte gikk vel de fleste for den prisen tenker jeg... tror det enkleste er å søke på sjokoladefontene på nettet og se hva du får opp, har sett det andre steder også men husker ikke hvor men det ligger på ca 500 kr... men da har man den jo til senere anledninger også, bursdager osv.... til

Når det gjelder hvilken frukt, hadde vi en liten prøvesmaking hvor vi bestemte.... tror det meste var litt syrlige ting... druer var kjmepegodt blant annet....

Hmm. ..druer? Hadde jeg aldri tenkt på, høres godt ut da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...