Kath Skrevet 11. juli 2007 #1 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei Sitter å funderer på hva jeg skal servere til sjokoladefontena vår!? Har selvfølgelig tenkt til å ha jordbær! Ellers har jeg marshmellows, bananer og donuts (små kuler) Hva slag frukt egner seg best til dette? Og hva skal dere servere til denne? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Minni~ Skrevet 11. juli 2007 #2 Del Skrevet 11. juli 2007 Vi skal ikke ha det selv, men jeg smakt det og jeg kan foreslå: Ananas Kiwi Pære Eple Mango Mandarin Melon, Mini vannbakkels Krumkaker Små franske vafler Banan, epler og pære blir imidlertid litt brunt ganske fort, men det passer bra til sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathrine79 Skrevet 11. juli 2007 #3 Del Skrevet 11. juli 2007 Banan, epler og pære blir imidlertid litt brunt ganske fort, men det passer bra til sjokolade Putt eplene/pærene i sitronvann, så holder de seg fine Kransekake eller andre typer mandelkaker er godt med sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 11. juli 2007 #4 Del Skrevet 11. juli 2007 Jag har haft chokladfondue vid andra tillfällen och då hade jag: Päron Äpple Banan Mango Papaya Marsipan Andra tips: Jordgubbar Mandarin Kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 11. juli 2007 Putt eplene/pærene i sitronvann, så holder de seg fine Kransekake eller andre typer mandelkaker er godt med sjokolade. Før jeg legger de på fat? eller i en bolle ved siden av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathrine79 Skrevet 12. juli 2007 #6 Del Skrevet 12. juli 2007 Før jeg legger de på fat? eller i en bolle ved siden av? Før du legger dem på fat. Kan bruke fersk sitron eller sitronsaft på flaske, bare "bade" dem i noen minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dinah Skrevet 12. juli 2007 #7 Del Skrevet 12. juli 2007 Hva er egentlig en sånn derre... sjokoladefontene?? *treig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathrine79 Skrevet 12. juli 2007 #8 Del Skrevet 12. juli 2007 Hva er egentlig en sånn derre... sjokoladefontene?? *treig* Fontene med flytende sjokolade helt enkelt. Så dypper man frukt etc i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Minni~ Skrevet 12. juli 2007 #9 Del Skrevet 12. juli 2007 Hva er egentlig en sånn derre... sjokoladefontene?? *treig* Her kan du se hva en sjokoladefontene er Det er som kathrine79 sier en fontene med flytende sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 12. juli 2007 #10 Del Skrevet 12. juli 2007 Jordbær Ananas Div. typer melon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Branna Skrevet 12. juli 2007 #11 Del Skrevet 12. juli 2007 Å, nå fikk jeg også lyst til å ha sjokoladefontene! *tenner løper i vann* Hva koster de, sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 12. juli 2007 #12 Del Skrevet 12. juli 2007 Å, nå fikk jeg også lyst til å ha sjokoladefontene! *tenner løper i vann* Hva koster de, sånn ca? Jeg leste her og fikk også dødslyst på sjokoladefontene!!!!! Sjekket på sjokoladefossen.no Der kostet en pakke ca 4700 kroner. Det var visst den dyreste, og den de anbefalte. Synes det var litt dyrt jeg da. Men jeg har sååå lyst på, men sambo bare rister på hodet... Så da blir det vel ikke, om ikke noen kommer med et tips om noe billigere noe da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathrine79 Skrevet 12. juli 2007 #13 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg leste her og fikk også dødslyst på sjokoladefontene!!!!! Sjekket på sjokoladefossen.no Der kostet en pakke ca 4700 kroner. Det var visst den dyreste, og den de anbefalte. Synes det var litt dyrt jeg da. Men jeg har sååå lyst på, men sambo bare rister på hodet... Så da blir det vel ikke, om ikke noen kommer med et tips om noe billigere noe da... De selger sånne fontener på Feinsmecker har jeg sett. men de var ikke så store. Eller vet jeg noen har skrevet her at de skal leie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathrine79 Skrevet 12. juli 2007 #14 Del Skrevet 12. juli 2007 Fant denne i en gammel tråd, koster 549,- pluss porto kr 99,- og det til odel og eie http://www.tvshop.com/NO/products/6697?tdu...d6b361d849d186b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Branna Skrevet 12. juli 2007 #15 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg leste her og fikk også dødslyst på sjokoladefontene!!!!! Sjekket på sjokoladefossen.no Der kostet en pakke ca 4700 kroner. Det var visst den dyreste, og den de anbefalte. Synes det var litt dyrt jeg da. Men jeg har sååå lyst på, men sambo bare rister på hodet... Så da blir det vel ikke, om ikke noen kommer med et tips om noe billigere noe da... Oi, det var dyrt Da blir det ikke sjokoladefontene på oss, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 12. juli 2007 #16 Del Skrevet 12. juli 2007 Fant denne i en gammel tråd, koster 549,- pluss porto kr 99,- og det til odel og eie http://www.tvshop.com/NO/products/6697?tdu...d6b361d849d186b Den var liten da... 40 cm. Men det gjør kanskje ingen ting, det blir jo andre kaker også! Mmmm hadde vært godt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 12. juli 2007 Oi, det var dyrt Da blir det ikke sjokoladefontene på oss, da... Jeg betalte 1.300,- for en sjokoladefontene med 900g sjokoladepose! Den er i 3 etasjer. Jeg er dødsfornøyd, den er av BRA kvalitet!!! Tusen takk for alle forslag, alt er notert *gleder meg til å smake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 12. juli 2007 #18 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg betalte 1.300,- for en sjokoladefontene med 900g sjokoladepose! Den er i 3 etasjer. Jeg er dødsfornøyd, den er av BRA kvalitet!!! Tusen takk for alle forslag, alt er notert *gleder meg til å smake* Oi! Hvor kjøpte du det? Den hadde jeg kanskje fått med meg min kjære på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 13. juli 2007 Oi! Hvor kjøpte du det? Den hadde jeg kanskje fått med meg min kjære på!!! Jeg kjøpte den via www.sjokoladefossen.no, bestilte på torsdag og fikk den på lørdag! Han som driver butikken er veldig hyggelig! De hadde kun igjen lys sjokolade når jeg bestilte, men jeg fikk bestilt mørk sjokolade gjennom www.sjokoladefontener.no (kom i posten 2 dager etter bestillingen!) *gleder meg* Nam Nam naaaam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 14. juli 2007 #20 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg kjøpte den via www.sjokoladefossen.no, bestilte på torsdag og fikk den på lørdag! Han som driver butikken er veldig hyggelig! De hadde kun igjen lys sjokolade når jeg bestilte, men jeg fikk bestilt mørk sjokolade gjennom www.sjokoladefontener.no (kom i posten 2 dager etter bestillingen!) *gleder meg* Nam Nam naaaam! Da får jeg sjekke ut den siden en gang til!! Jeg VIL ha sjokolade !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå