Minni-Mus Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Nå har jeg klart meg uten ei ordentlig kjøkkenvekt for lenge, så nå skal det investeres. Noen som har vekter/merker å anbefale??
skrue Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Nå har jeg klart meg uten ei ordentlig kjøkkenvekt for lenge, så nå skal det investeres. Noen som har vekter/merker å anbefale?? Rimelig kurrant alt som finnes tror jeg. Min måler opp til fem kg. En ting som bør være med: Nullstilling. Dvs du setter en bolle på vekten som står på, nullstiller, heller i f.eks 350 g mel, nullstiller på nytt, heller i 100 g sukker osv. Veldig praktisk. Og dette er greit å ha: Mulighet å måle i flere typer skalaer. Metrisk og amerikansk (husker ikke navnet på denne skalaen akkurat nå).
venus* Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har en vekt fra Eva Solo. Den er kjempegod, bortsett fra at den SLUKER batteri... Den bruker 9 volt batteri, og batteriet må skiftes hvert år. Og jeg bruker ikke vekta så mye heller, kanskje 2-3 ganger i måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå