lulle Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Har kjøpte meg ny sjokoladebrun sofa. Ser allerede at den er en støvmagnet uten like. Noen som har noen råd, eller er det bare å gå til innkjøp av dusinvis av støvruller med klister.......
Drua Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Hva slags stoff er det? Har microfibersofa (noe dritt), og den støvsuger jeg med jevne mellomrom- bruker et lite munnstykke med rødt stoff på som fulgte med støvsugeren.
lulle Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Hva slags stoff er det? Har microfibersofa (noe dritt), og den støvsuger jeg med jevne mellomrom- bruker et lite munnstykke med rødt stoff på som fulgte med støvsugeren. Det er ikke mikrofiber. Et slags tynt velur stoff...... Støvsuging med jevne mellomrom er ikke nok. Synes det blir støv bare vi stitter i den....
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Vi bruker en vanlig klesbørste av den gammeldagse typen for å holde vår hvite mikrofibersofa ren og fri for kattehår (har to katter). Funker som bare det
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Du kan jo legge på sånn plasttrekk som de bruker på filmer fra USA *knis* Ellers er vel sånne ruller med klister ypperlig da. Eller kanskje det finnes noe som gjør at det ikke blir sås tatisk? Spør på butikken...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 De gammeldagse klesbørstene er mye bedre enn limrullene. Har prøvd begge deler, og det går fort med et par ruller i måneden om sofaen skal holdes ren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå